اخبار روز

بی ام و، خودروساز محبوب ایرانیان تا چه میزان قابل اطمینان است؟

خرید فالوور از سایت اینبو

در سال های اخیر، بخش خودروهای لوکس به سطح جدیدی رسیده است. علاوه بر برندهای جدیدتر که رتبه های بالاتری دارند، برندهای موجود مانند مرسدس بنز و کادیلاک همچنان مرزهای لوکس را پیش می برند.

به گزارش سرگرمی روز، خودروهای لوکس، چه سدان و چه SUV، گران‌تر از اکثر خودروهای جدید هستند و سطح اطمینان این خودروها را عاملی حیاتی در خرید می‌کند. خوشبختانه، بسیاری از برندهای خودروهای لوکس شهرت خوبی برای ساخت وسایل نقلیه قابل اعتماد دارند. اما برخی از آنها ضعیف تر از دیگران هستند.

در اینجا نگاهی دقیق‌تر به برندهای خودروهای لوکس و نحوه قرار گرفتن آنها در برابر یکدیگر از نظر قابلیت اطمینان می‌اندازیم.

بی ام و

بی ام و با 190 مشکل به ازای هر 100 خودروی تولید شده

بی ام و در مقایسه با سایر برندهای آلمانی مانند مرسدس و آئودی از لحاظ تاریخی بر عملکرد و هندلینگ کلی تمرکز کرده است تا تجمل، اگرچه BMW و آئودی رقبای نزدیک تری هستند. با این حال، ظرافت و کیفیت مدل های BMW در سال های اخیر به طور پیوسته بهبود یافته است و آنها را در صدر این سگمنت قرار داده است.

مانند مرسدس بنز و آئودی، BMW طیف گسترده ای از سدان ها، SUV ها و خودروهای اسپورت را ارائه می دهد که توسط سدان قابل اعتمادتر سری 4 رهبری می شود. امتیاز کلی 85/100 این سدان میان رده را بالاتر از سایر مدل های BMW قرار می دهد. که آنها در حدود 80/100 امتیاز می گیرند. قیمت سری 4 برای تریم گرن کوپه از 48300 دلار (معادل 2 میلیارد و 900 میلیون تومان) شروع می شود.

در مجموع، BMW شش SUV بنزینی مختلف ارائه می دهد که با اضافه کردن مدل های الکتریکی iX و XM به هشت عدد افزایش می یابد. کوچکترین SUV مدل X1 است که در سال 2024 با امتیاز 72/100 کمترین امتیاز کلی را به خود اختصاص داد. در حالی که این امتیاز عالی نیست، برچسب قیمت 40500 دلاری آن را در بخش SUV های لوکس رقابتی نگه می دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا