تعبیر خواب

تعبیر خواب تخم مرغ در موارد مختلف چیست؟

خرید فالوور از سایت اینبو

تعبیر خواب تخم مرغ در موارد مختلف چیست؟ در روایات متعددی از امام صادق و ابن سیرین تعبیر خواب تخم مرغ در موارد مختلف آمده است و اگر می خواهید بدانید تعبیر این خواب برای خواب دیده چیست باید این تعبیر خواب از سایت سرگرمی روز را بخوانید. ما معتبرترین سایت تعبیر خواب در ایران هستیم. پس پیشنهاد می کنم برای فهمیدن تعبیر خواب تخم مرغ در موارد مختلف در ادامه مطلب همراه ما باشید.

تعبیر خواب تخم مرغ

در این مطلب تعبیر خواب تخم مرغ در خواب را به اشکال و موارد مختلف و تعبیر آن از کتاب دایره المعارف ابن سیرین بزرگترین دایره المعارف تعبیر خواب را مشاهده خواهید کرد.

خواب های ابن سیرین

سفيدي اگر در ظرف ديده شود به قول حق تعالي بر كنيزان دلالت مي كند اگر بيند كه از زنش تخمي بيرون آمد و پسر كافري به دنيا آورد. قول خداوند متعال (و مرده از زنده بیرون می آید) و اگر ببیند که زیر مرغ تخمی گذاشت و از مرغ شکافت، مرده ای برای او زنده می شود و پسر مؤمنی برای او متولد می شود. او به فرموده خداوند متعال (زندگی از مرده بیرون می آید) و ممکن است به تعداد هر مرغ برکت داده شود، زیر خروس تخم است و جوجه گوشتی بیرون می آورد، سپس معلمی در آنجا حضور دارد که تدریس می کند. پسران اگر تخمی بشکند باکره را گل می کند و اگر نتواند بشکند از آن ناتوان می شود و اگر به تخم ها بزند و زنش حامله باشد دستور می دهد که بیفتد و کنیز دارد از و اگر تخم‌مرغ‌های زیادی با او ببیند، پول و لذت زیادی دارد که از خراب شدن آن می‌ترسد و این همه در تخم‌مرغ خام است.

تعبیر خواب تخم مرغ

تعبیر خواب تخم مرغ

و هر کس تخم مرغ خام ببیند کاری را که بر او زیاد شده و سخت شده درست می کند و با درست کردن آن پولی به دست می آورد و مرده ای برایش زنده می شود و اگر آن را با پوستش بخورد. لاشخور است، تخمی داد و پسری ارجمند به او داد، و اگر تخم می شکند، بچه می میرد، می گفتند تخم برای پزشکان و دستفروشان است و برای کسانی که رزق و روزی از آنهاست، نشانه خوبی است. گفت من دیدم که دارم پوست تخم مرغ می خورم، پس گفت: از خدا بترسید که مرده را می ربایید، و مردی را دید که گویا تخم مرغ زیادی پیدا کرده بود، پس رؤیای خود را بر روی گذرگاه نقل کرد، پس گفت او برای مجرد یک زن و برای فرزندان متاهل است و مردی را دید که گویی تخم مرغ پخته را پوست کنده بود، دید خود را در گذرگاهی نقل کرد و گفت از طرف برخی از وفاداران پول می گیرید. و غلامي را ديد كه گويي او را از معشوقه اش گرفته اند، تخمي كه پوست نكرده است، پوسته آن را انداخت و از آنچه در آن بود استفاده كرد، و معشوقه او پسري به دنيا آورد، پس غلام آن نوزاد را گرفت و بزرگ كرد. دستور شوهر زن و دلیل بر معاش آن غلام شد.

تعبیر خواب ابن سیرین تعبیر خواب تخم مرغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا