تعبیر خواب

تعبیر خواب خرید ماهی در خواب و ارتباط آن با تقلب و فریب و فریب.

خرید فالوور از سایت اینبو

ماهی یکی از غذاهایی است که مردم آن را دوست دارند، به خصوص به دلیل فواید بسیاری که برای سلامتی دارد، به همین دلیل است که همیشه در صدر لیست برای بدن انسان قرار دارد. ماهی یکی از بهترین غذاهای پروتئینی است زیرا منبع غنی از پروتئین باکیفیت است، ماهی طعم فوق‌العاده‌ای با چربی دارد و مورد علاقه بسیاری است زیرا منبع بسیاری از ویتامین‌ها و مواد معدنی مانند کلسیم، فسفر، آهن است. ، روی، ید، منیزیم، پتاسیم و اسیدهای آمینه و چرب. تعابیر مختلف ماهی در خواب.

تعبیر خواب خرید ماهی در خواب

هر که در خواب ببیند از ماهی ماهی می‌خرد، کنیز می‌خرد یا با زنی ازدواج می‌کند، می‌خواهد از مال خود ایراد بگیرد و جز با رقابت شدید نمی‌تواند.

تعبیر خواب ماهی در خواب

و ابن سیرین گوید: هر که در خواب ماهی ببیند و تعداد آنها را بداند، نشان دهنده زنان است و اگر ماهی نبیند نشان دهنده پول و نیکی است، یعنی مال و ثروت می آورد و هر که در خواب ببیند که ماهی می گیرد و ماهی را از چاه بیرون می آورد، همجنس است.

تعبیر دیدن ماهی در خواب

اگر انسان ببیند که در حوض ابری ماهی می گیرد، این بینش سودی ندارد و خیری در آن نیست.

و اگر در خواب ببیند که فقط ماهی درشت صید می کند، به معنای خیر و سود است، و گویند هر که ببیند ماهی کوچک صید کرد، بیانگر خروج و زوال فیض است.

و اگر خود را در حال صيد ماهي بدون فلس بيند، دلالت بر فريب در گرفتن مال مردم و فريب در او و نيز حاكي از مكر يا پيچيدگي و يا تسهيل كار اوست.

و اگر شخصی در خواب ببیند که ماهی قهوه ای می گیرد و صاحب تعبیر خواب در واقعیت بخواهد علاقه خاصی را با کسی در میان بگذارد ، این نشان دهنده آشتی بین شرکا است.

اگر خواب ببیند به ته آب می نگرد و ماهی مرده می بیند، بیانگر آن است که بیننده به خواسته خود نمی رسد یا آرزویش برآورده نمی شود. اگر خواب ببیند ماهی بر بالین اوست یا در جایی که می خوابد، اگر صیاد باشد، نشان دهنده بیماری اوست و هر کس در آب کدر ماهی بگیرد، همینطور است.

اگر ببیند که در آب پاک و زلال صید می کند، برای او و فرزندش خیر و برکت است، ولی اگر در آب شور صید کند، برعکس است.

هرکس در خواب ببیند ماهی شور می خورد به معنای خستگی و استرس است و برعکس گفته شد.

اگر در خواب ببیند که چهار قمر در مقابل او نیست، با چهار زن ازدواج می کند و هر که بیش از چهار قمر ببیند، نمایانگر پول و غنیمت است.

و هر کس ماهی را در بستر خود ببیند در حال صید در دریا، صاحب خواب غرق شود. و هر که ببیند به ماهی سرخ شده نگاه می کند، یعنی دعایش مستجاب می شود و خداوند متعال داناتر است.

هر که ببیند در بازار است و ماهی زیادی در مقابلش است و ماهی می خرد، یعنی غلام می خرد و اگر ماهی در جایی خارج از بازار یا مجهول است. ماهی می خرد، بعد ازدواج می کند.

اگر ببیند که ماهی گندیده و بدبو می خورد و غذای خوب و ماهی تازه باقی می گذارد، یعنی بیننده خواب با زن حرام ازدواج می کند و عقد حلال را ترک می کند.

و هر که ببیند ماهی یا نهنگی می‌خواهد و به آن نمی‌رسد، نشان می‌دهد که به کسی بدهی می‌دهد و آن شخص از مال و حقوق خود منکر می‌شود.

و اگر در خواب ببیند که به دریاچه یا دریا می نگرد و نهنگ بزرگی را که دهان به سوی او باز می کند، بیانگر آن است که صاحب خواب به زندان می رود.

تعبیر دیدن ماهی در خواب زن

اگر زنی در خواب ببیند ماهی از عورت بیرون می آید، دختر به دنیا می آورد و اگر ببیند ماهی از دهانش بیرون می آید، برای او ناراحتی و ناراحتی است. اگر زنی در خواب ببیند که از دریا ماهی صید کرده است، بیانگر آن است که از آن برکت می یابد. و هر که ببیند ماهی می فروشد برای او و خانواده اش خیر و سود است.

هر که ببیند ماهی از چاه بیرون می آید، نشان می دهد که با فریب از مردم عادی پول می گیرد.

و هر کس ببیند که ماهی دریا با او صحبت می کند، این نشان دهنده افشای راز پادشاه است.

تعبیر خوردن ماهی در خواب ابن سیرین

کسى که در خواب ببیند ماهی مى خورد، اگر تازه و فراوان باشد، براى کسى که به او ضرر رسانده، پول و غنایم مى‏گوید، و ماهی کوچک نشان دهنده غم و اندوه کسى است که مثلاً بچه ها را آزار داده است.

و هر کس یک یا دو ماهی تازه صید را ببیند که زن یا دو زن را می زند و اگر در شکم ماهی مرواریدی باشد از آن پسری خواهد داشت و اگر در آن چربی باشد. معده از این مال و خوبی سود می برد و هر که ماهی شور بخورد از شوری آن رنج می برد و فرزندش از آن بهره ای نمی برد، شاید در فطرت انسان باشد اگر ببیند. ماهی شور در خواب به معنای پول و خوبی است.

و هر که در خواب ببیند ماهی از دهانش بیرون می آید، این سخنی است که حکایت از محال بودن زن دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا