تعبیر خواب

تعبیر خواب درباره اشک پیاز نی نی سایت

خرید فالوور از سایت اینبو

اگر به دنبال دقیق ترین تعبیر خواب درباره اشک پیاز از دیدگاه معبرین معتبر تاریخ هستید در این مطلب از سایت سرگرمی روز همراه ما باشید. امیدواریم این تعبیر خواب برای بیننده خواب خیر و سلامتی باشد.

پوست کندن و بریدن پیاز در خواب برای دختر مجرد، مطلقه، باردار و مجرد
تعبیر ابن سیرین به گریه پیاز
چشم انداز خرید و خوردن پیاز سبز در خواب

بریدن پیاز در خواب

پوست کندن پیاز در خواب
تعبیر خواب اشک پیاز

هنگام بریدن پیاز، اشک شادی و غم می ریزد و اگر اشک غم و شادی را به راحتی بتوان توضیح داد و معنای آن را فهمید، توضیح علمی «اشک پیاز» چیست؟

وقتی پیاز را خرد می‌کنید، محتویات سلولی آن را از روغن استخراج می‌کنید تا با برخی از آنزیم‌های دیگر موجود در آن ترکیب شود و مخلوطی از «اسیدهای سولفونیک» تشکیل شود که ترکیب «اکسید اس-پروپانتیول» را تولید می‌کند که فرار می‌کند و جو را پر می‌کند. شما.

اکسید S-propanthiol با اشک در چشم واکنش نشان می دهد و اسید سولفوریک تولید می کند که باعث تحریک می شود. بنابراین مغز معمولا سیگنال می دهد که چشم ها شروع به تولید اشک بیشتری می کنند تا از شر این گازهای تحریک کننده خلاص شوند.

محققان بر این باورند که این ترکیب شیمیایی محرک اعصاب موجود در پیاز یک مکانیسم دفاعی است که در طبیعت در برابر دشمنان خود استفاده می کند و اگرچه برای چشم انسان مخل است، اما خطرناک نیست.

اخیراً دانشمندان ژاپنی و نیوزلندی خانواده ای از پیازهای اصلاح شده ژنتیکی و سازگار با چشم ایجاد کردند که در آن آنزیم مسئول تولید اشک غیرفعال شده است. دادگاه از رسیدن این بخارات به چشم شما یا بریدن پیاز در قابلمه آب جلوگیری می کند تا برای همیشه از شر اشک پیاز خلاص شویم.

تعبیر خواب پیاز در خواب – یوتیوب

امیدواریم از تعبیر خواب درباره اشک پیاز نی نی سایت در سایت 1403 استفاده کافی را برده باشید. هرگونه سوالی در مورد این تعبیر خواب دارید حتما در قسمت کامنت ها از ما بپرسید تا پاسخ تان را دریافت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا