تعبیر خواب

تعبیر خواب شیر در خواب و رابطه آن با پیروزی بر دشمنان

خرید فالوور از سایت اینبو

تعبیر خواب شیر این است که شیر سلطان جنگل است و در بین مردم بسیار مشهور است و همه بدون توجه به نوع پستاندار خانواده گربه سانان از او می ترسند و یکی از چهار گربه بزرگ است. این دومین گونه بزرگ گربه در جهان به حساب می آید که تعبیر خوابی گربه های زیادی وجود دارد. تفاسیر مختلف

تعبیر دیدن شیر در خواب ابن سیرین

دیدن شیر در خواب، بیانگر پادشاهی قدرتمند و ظالم است که به دلیل بزرگی خطر، سنگینی شجاعت، وحشت شخصیت و قدرت خشمش غش می کند یا فاسد یا ظالم است. فرمانروای مردان و دشمن غالب.

تعبیر دیدن شیر در خانه یا مسجد

هر که در خواب ببیند که شیری در خانه اش وارد می شود، اگر در آن بیماری باشد هلاک می شود و اگر نه، مأموری خشن به او ستم می کند.

و هر کس شیری را ببیند که وارد شهر شود، طاعون یا مصیبت است یا سلطان یا نیرومند و یا دشمنی است که چون بیدار یا خواب است داخل آنها شود و اگر داخل مسجد شود. و بر منبر می رود; او قدرتی ظالم است که به مردم سرکوب می کند و آنها را قضاوت می کند و از او می ترسند.

تعبیر خواب شیر سواری در خواب

و کسى که در خواب ببیند که بر شیر سوار است، کار بزرگى بر عهده گرفته است، یا در مورد حاکمى که او را تیز مى کند، نزاع مى کند، یا بدون شرح بر دریا سوار مى شود، یا چیزى در حال وقوع است که ادامه نمى یابد، یا تأخیر. با افزایش خواب و شواهد آن، نتیجه امر آن را استنباط می کند. و هر که در خواب ببیند که با شیری می جنگد، با دشمن یا فرمانروا یا هر که شیر از آن است می جنگد.

و هر کس در خواب ببیند که سوار شیری می شود در حالی که از آن می ترسد به بلایی می رسد که نمی تواند به آن عمل کند و اگر نترسد دشمنی است که او را شکست می دهد.

تعبیر خواب فرار از شیر در خواب

و هر که ببیند از شیر می گریزد و شیر او را نخواست خود را از آنچه او را می ترساند نجات می دهد.

و هر که ببیند از گوشت شیر ​​می خورد، از پادشاه مال می گیرد و دشمن او را شکست می دهد.

و هر که پوست شیر ​​را ببیند دشمن است و هر که سر شیر را ببرد در آن به سلطنت و قدرت می رسد و هر که از شیر حمایت کند با پادشاهان نیرومند دوست خواهد شد. تصویر مبارزه یا کشتن یک شیر.

و هر که ببیند شیری او را می کشد تب می گیرد زیرا شیر تب دارد و هر که با شیری بی مخالفت درآمیزد از شر دشمن در امان است و دشمنی پدید می آید. بین آنها دوستی برقرار خواهد شد. و کسی که در خواب ببیند که شیری را کشته است خود را از اندوه نجات می دهد.

و هر که در خواب ببیند که از شیری گریخته است، از آنچه می ترسد و هشدار می دهد می گریزد و به حاجتش می رسد و هر که ببیند از شیر می ترسد و او را نمی بیند، از دست در امان است. از دشمنش

و هر که ببیند از شیر فرار کرد و قصد نداشت. یعنی فرار از ترس و پیروزی آن بر دشمنان و پیروزی بر آن. هر که ببیند: شیر دونده او را می جود، یعنی از حاکم می ترسد.

تعبیر خواب شیر زن در خواب

و کسى که در خواب ببیند که گوشت گاو شیرده خورده است، نیرو و نیرو مى‏یابد و هر که شیر آن را بنوشد از آن نیرو مى‏یابد و دشمن خود را شکست مى‏دهد.

تعبیر خواب شیر در خواب توسط نابلسی

و هر که شیری را در خواب ببیند، فرمانروایی خشن و ستمگر و مخالف آشکار و ظالم شجاع است. و چه بسا به معنای مرگ باشد زیرا زندگی را تسخیر می کند یا سلامتی را از بیمار می گیرد و شیر بدکار است و پاکدامن عزیز.

و دیدن شیر بیانگر جهل و تکبر و تعجب و لجاجت و سرگردانی و چاپلوسی است.

تعبیر خواب ورود شیر به خانه یا شهر

هر که ببیند شیر وارد خانه شود و در آن مریض باشد می میرد و اگر شکیبا نباشد از حاکم بیم دارد و هر که شیری را در خانه اش ببیند می میرد. مبتلا شدن به قدرت و طول عمر.

و هر کس شیری را ببیند که به شهر وارد شود، بلا یا مصیبت است یا سلطانی قدرتمند یا دشمنی که در آنها وارد شود.

تعبیر خواب خوردن شیر در خواب

و هر که ببیند از گوشت یا استخوان یا موی شیر چیزی برداشته است از حاکم یا دشمن قدرتمند پول می گیرد.

و هر کس ببیند که از گوشت شیر ​​می خورد، به مال فرمانروا می رسد یا دشمن او را به دست می آورد.

و هر کس ببیند که سر شیر خورده است قدرت و مال بسیار خواهد یافت.

و هر کس او را ببیند که چیزی از اندام شیر می خورد، از مال دشمن نیرومند می خورد، همچنان که آن عضوی که او را می بیند از پوست شیر ​​یا از موهایش می خورد. سپس تحت تأثیر پول یک دشمن قدرتمند قرار می گیرد و ممکن است ارث باشد. و شیر نمایانگر یک جنگجو، یک دزد، یک متجاوز، یک کارگر ظالم، یک رئیس پلیس یا یک دانش آموز است.

تعبیر خواب شیر در خواب

و هر کس شیری را در خواب از جایی ببیند که آن را نبیند بیننده از آنچه می ترسد نجات می یابد و حکمت و دانش به دست می آورد.

و هر کس شیری را ببیند که به او نزدیک می شود از آنها نیرو می گیرد و سپس خود را از او نجات می دهد.

و هر کس ببیند که شیری را دیده و آن را بدون آمیختگی ببیند، از مقامی می ترسد و ضرری به او نمی رساند.

شاید این نشان دهنده مرگ و نزدیکی این دوره باشد. هر که می‌بیند: هر که از شیر می‌ترسد و او را ندیده، از دشمنش در امان است.

تعبیر دیدن شیر در حال ورود به خانه او

و کسى که شیر را در خانه خود پیشوا ببیند به شهرت و نیکى و طول عمر مبتلا مى شود و اگر در او صبر باشد، دلالت بر مرگ او دارد.

و هر کس در خواب ببیند که شیری وارد شهری شده است، تغییر پادشاه آن را حکایت می کند، اگر ظالم باشد، و اگر عادل باشد، دوستی او به چنین پادشاهی منتقل می شود. به طور کلی، تعبیر خوابی شیر به سه شکل قدرت، یک فرد قوی و یک دشمن قدرتمند تعبیر می شود.

و هر کس ببیند چیزی در پوست و استخوان و گوشت و اعصاب و مغز یا موی شیر فرو رفته است، ارث می برد.

تعبیر دیدن گاز گرفتن شیر در خواب

و هر که ببیند شیر او را گاز گرفته یا چنگال هایش را از بدنش جدا کرده و او را زخمی کرده است. این نشان می دهد که میزان خسارت توسط دشمن یا مسئول دریافت خواهد شد.

تعبیر دیدن بوسیدن شیر در خواب

و هر کس ببیند که شیر او را در آغوش می گیرد، این نشان دهنده نزدیکی او به سلطان است.

و هر که او را ببیند که شیر را می بوسد در حالی که با نگاهی از روی ترحم یا شفقت به او می نگرد. زیرا حکایت از رسیدن به مقام و منفعت گرفتن برای او دارد و اگر در خدمت ولایت باشد قدرش زیاد می شود و اگر غیر این را ببیند سخنی علیه اوست.

و هر کس ببیند که شیر او را لیس می زند و نوازش می کند، این حکایت از دلواپسی و نزدیکی او به سلطان است و سخنان او به گوش او می رسد و از او خیر و سود و ازدیاد فضل و فضل می شود. خداوند. بهترین می داند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا