فناوری و تکنولوژی

جنگ تبلیغاتی در شبکه‌های اجتماعی؛ ایکس از رقبا شکایت کرد

خرید فالوور از سایت اینبو

X از تبلیغ کنندگان بزرگ به دلیل “بایکوت غیرقانونی” شرکت شکایت می کند. این شبکه اجتماعی در شکایت خود گفت که چندین برند از جمله Unilever و Ørsted با یکدیگر توطئه کردند تا میلیاردها دلار درآمد تبلیغاتی را از X از طریق فدراسیون جهانی تبلیغ کنندگان (WFA) منحرف کنند.

دیجیاتو گزارش می دهد که برای پیوستن به اتحاد جهانی WFA برای رسانه های مسئول (GARM)، شرکت ها باید با توقف تبلیغات در رسانه های اجتماعی که استانداردهای ایمنی سازمان را برآورده نمی کنند، موافقت کنند. X در شکایت خود ادعا می کند که GARM بایکوت تبلیغاتی توییتر را ترتیب داده است تا آن را مجبور به رعایت استانداردهای ایمنی کند.

این شکایت در حالی مطرح می شود که X ماه گذشته اعلام کرد که از پیوستن مجدد به GARM “هیجان زده” است.

مدیر عامل X و ایلان ماسک برای تبلیغ کنندگان

«لیندا یاکارینو» مدیر عامل ایکس با انتشار ویدئویی در این شبکه اجتماعی در این باره می گوید:

«شواهد و حقایق از ما حمایت می کنند. آنها برای تحریم X توطئه کرده اند. “این توانایی ما را برای پیشرفت در آینده تهدید می کند و میدان جهانی شهر شما را که می توانید آزادانه و آشکارا در آن با هم ارتباط برقرار کنید در معرض خطر طولانی مدت قرار می دهد.”

ایلان ماسک همچنین در پستی جداگانه به این موضوع اشاره کرد و گفت: «من هر شرکتی را تشویق می‌کنم که در صورتی که تبلیغ‌کنندگان سیستماتیک آنها را تحریم کرده‌اند، شکایت کنند.» جنایات سازمان یافته را از بین ببرید.

X از دادگاه خواسته است که اقدامات تبلیغ کنندگان را غیرقانونی اعلام کند و خسارت شرکت را تعیین کند. شکایت این شرکت به گزارش کمیته قضایی مجلس نمایندگان درباره WFA اشاره کرد که می‌گوید «رفتار WFA و GARM در توطئه برای پول‌زدایی محتوای اعتراض‌آمیز آزاردهنده است».

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا