سبک زندگی

درمان کبد چرب و افزایش طول عمر با این میوه خوشمزه

خرید فالوور از سایت اینبو

تحقیقات اخیری که توسط دکتر جان پزوتو و تیمش در دانشگاه وسترن نیوانگلند انجام شده است، به اکتشافات شگفت انگیزی در مورد فواید انگور دست یافته است که نشان می دهد مصرف انگور تأثیر بسزایی بر سلامت و طول عمر دارد.

به گزارش سرگرمی روز، این مطالعه پیشگامانه که در مجلات علمی مختلف منتشر شده است، به فواید بی شمار گنجاندن انگور در رژیم غذایی و اثرات مختلف آن از سلامت کبد گرفته تا عملکرد خوب مغز و حتی ژنتیک اشاره می کند.

یکی از تمرکزهای این تحقیق بررسی تأثیر انگور بر بیماری کبد چرب بود، وضعیتی که مشکل اصلی در رژیم های غذایی پرچرب رایج در جوامع غربی است.

یافته های این مطالعه معنی دار بود. مصرف مقداری معادل کمتر از دو فنجان انگور در روز نه تنها از ایجاد کبد چرب جلوگیری می کند، بلکه تاثیر بسزایی در افزایش طول عمر افراد دارد.

یکی دیگر از جنبه های جالب تحقیقات دکتر Pezzoto که در مجله Food & Nutrition منتشر شد، به چگونگی تأثیر انگور بر متابولیسم پرداخت. این یافته ها فراتر از بیان ژنتیکی بود و نشان داد که انگور می تواند فرآیندهای متابولیک را تغییر دهد.

تحقیقات گسترده ای در مورد انتخاب انواع مواد غذایی و تأثیر آنها بر فرآیندهای متابولیک در بدن انجام شده است، اما به وضوح انگور به عنوان یک بازیگر کلیدی در تمرکز اصلی تحقیقات قرار گرفته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا