آشپزی

راز خوشمزگی ترافل نارگیل + ترفندهای ویژه در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم نکات و راز خوشمزگی ترافل نارگیل را به شما بگوییم. پیشنهاد می کنیم در ادامه مطلب همراه ما باشید.

راز خوشمزه ترافل نارگیل

راز طعم ترافل نارگیل و نکات آشپزی برای ترافل نارگیل خوشمزه و خانگی سایت سرگرمی روزامیدواریم این مقاله مورد توجه شما قرار گیرد.

ترافل نارگیل یک شیرینی فرانسوی خوشمزه است که با مواد مختلفی تهیه می شود. دستور تهیه این دسر نسبتا ساده است و می توانید با استفاده از موادی که در منزل دارید دسری خوشمزه و جذاب را برای مهمانان خود تهیه کنید. این شیرینی با قدمت تاریخی به فرانسه در سراسر جهان به عنوان یک دسر بین المللی شناخته می شود. یکی از ویژگی های بارز این شکلات این است که مواد تشکیل دهنده آن به راحتی در فروشگاه ها یافت می شود.

ترافل یک دسر رایج فرانسوی است که با روش ها و مواد مختلفی تهیه می شود. این شیرینی در طعم های مختلفی از جمله شکلاتی، نارگیلی و گردویی پخته می شود. دستور تهیه ترافل نارگیل آسان است و بیشتر مواد آن در اکثر خانه ها یافت می شود. با توجه به محبوبیت زیاد ترافل، در این مقاله تصمیم گرفتیم تا یک نمونه دستور تهیه ترافل نارگیل را شرح دهیم. این دستور غذا به قدری ساده است که هر کسی که به مواد اولیه دسترسی داشته باشد می تواند آن را درست کند.

عناصر

این مقدار محصول برای تهیه 25 عدد ترافل نارگیل کافی است. زمان آماده سازی یک ساعت است.

پودر نارگیل 200 گرم

شکلات سفید 200 گرم

خانه برای صبحانه 100 گرم

نحوه تهیه آن

در دستور تهیه ترافل نارگیل، اولین مرحله ترکیب شکلات سفید با خامه صبحانه است. برای این کار شکلات سفید و خامه صبحانه را در یک کاسه عمیق بریزید. سپس با استفاده از روش حمام آب، یعنی. با قرار دادن کاسه روی بخار غیر مستقیم کتری، مخلوط را حرارت دهید تا کاملا یکدست شود.

وقتی مخلوط شکلات و خامه آماده و یکدست شد، پودر نارگیل را اضافه کنید و حتما از پودر نارگیل پرچرب استفاده کنید. پودر نارگیل را اضافه کنید تا مخلوط شروع به جمع شدن کند و به اندازه ای باشد که بتوانید به راحتی به مواد فرم دهید.

در مرحله بعد مقداری پودر نارگیل را در ظرفی جداگانه بریزید. مقداری از مخلوط را به اندازه یک گردو با دست برداشته و به شکل توپ در آورده و در نارگیل بغلتانید.

پس از آماده شدن تمام ترافل ها، آنها را در کپسول های کاغذی قرار دهید، دقت کنید که پودر نارگیل کاملا سطح ترافل ها را بپوشاند.

در آخر تمام ترافل های آماده را به مدت نیم ساعت در یخچال بگذارید تا خنک شوند و طعم بهتری پیدا کنند. بعد از این مدت ترافل ها آماده سرو هستند و می توانید آن ها را با چای به مهمانان خود تقدیم کنید. روش های متفاوت دیگری برای تهیه ترافل نارگیل وجود دارد که ممکن است در ترکیب مواد اولیه کمی متفاوت باشد. در زیر روش دیگری از تهیه این شیرینی را به شما معرفی می کنیم.

مواد لازم برای تهیه ترافل شکلاتی

پودر نارگیل 200 گرم

پودر قند 70 گرم

100 گرم خامه

کره 70 گرم

شکلات سفید 100 گرم

شکلات تلخ 100 گرم

طرز تهیه ترافل نارگیل شکلاتی

این دستور تهیه ترافل نارگیل یکی از روش های برجسته و زیبا برای تهیه ترافل نارگیل است. ابتدا پودر نارگیل و پودر قند را با هم مخلوط کنید. سپس در ظرفی جداگانه کره را آب کرده، پس از ذوب شدن خامه را اضافه کرده و خوب مخلوط کنید.

در مرحله بعد این مخلوط پودر نارگیل و شکر را به مخلوط کره و خامه اضافه کنید و هم بزنید تا خمیر یکدستی به دست آید. این خمیر را به مدت نیم ساعت در یخچال بگذارید. بعد از این مدت از خمیر گلوله هایی به اندازه گردو درست کنید و یک ساعت دیگر در یخچال قرار دهید.

در همین حین شکلات سفید و شکلات تلخ را به روش بین ماری در کاسه های جداگانه ذوب کنید. سپس گلوله های ترافل را با خلال دندان در شکلات ذوب شده فرو کنید و روی سینی فر قرار دهید. این ترافل ها را 2 ساعت دیگر در یخچال نگهداری کنید.

بعد از این مدت ترافل های خوشمزه آماده سرو هستند و می توانید در مجالس و مهمانی های خود به عنوان یک دسر خوشمزه و زیبا سرو کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا