آشپزی

راز خوشمزگی سالاد کلم بروکلی + ترفندهای ویژه در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم نکات و راز خوشمزگی سالاد کلم بروکلی را به شما بگوییم. پیشنهاد می کنیم در ادامه مطلب همراه ما باشید.

راز خوشمزه سالاد بروکلی

راز خوشمزه سالاد کلم بروکلی و کلم سالاد فوت و فن کلم بروکلی خانگی خوشمزه سایت سرگرمی روزامیدواریم این مقاله برای شما عزیزان جالب باشد.

سالادها به عنوان یکی از محبوب ترین و متنوع ترین غذاها در نقاط مختلف دنیا شناخته می شوند و معمولاً به عنوان پیش غذا استفاده می شوند. با این حال، بسیاری از آنها را می توان به عنوان یک وعده غذایی اصلی به دلیل محتوای غذایی متنوعشان سرو کرد. سالادها عمدتا از سبزیجات مختلف به همراه چاشنی هایی مانند سرکه، سس، نمک، فلفل و آبلیمو تهیه می شوند و معمولا سرد سرو می شوند. این غذاها ممکن است شامل مواد اضافی مانند تخم مرغ، لوبیا، گوشت، پنیر و غیره باشد که ارزش غذایی آنها را افزایش می دهد و می تواند به عنوان وعده غذایی اصلی سرو شود.

سالاد بروکلی به عنوان یک سالاد سرد و بسیار خوشمزه از ترکیب کلم بروکلی، هویج، ترشی، ذرت و شوید تهیه می شود. به لطف وجود کلم بروکلی، این سالاد سرشار از خواص و مواد معدنی است و برای تهیه یک سالاد خوشمزه و جدید در منزل انتخابی عالی است. در زیر دستور تهیه سالاد کلم بروکلی به همراه نکات اصلی و طرز تهیه سس مخصوص این سالاد خدمت شما عزیزان ارائه خواهد شد.

مواد لازم برای تهیه سالاد بروکلی

کلم بروکلی: 1 عدد

هویج: 3 عدد

ترشی خلال شده: 1 فنجان

کنسرو ذرت: نصف پیمانه

روغن زیتون: 2 قاشق غذاخوری

طرز تهیه سالاد بروکلی

ابتدا کلم بروکلی ها را به قطعات کوچک برش دهید، پس از شستن در آب جوش بریزید و بگذارید 5 دقیقه بجوشد. سپس کلم بروکلی را آبکشی کنید و کنار بگذارید تا خنک شود.

هویج درشت رنده شده و در تابه با کمی روغن زیتون سرخ می شود. بعد از سرد شدن هویج، ترشی خرد شده و کلم بروکلی را به آن اضافه کنید و خوب مخلوط کنید.

برای تهیه سس ابتدا سس مایونز و خردل را به ماست اضافه کنید و خوب مخلوط کنید. سپس شوید خرد شده، نمک، فلفل سیاه و سیر رنده شده را به مخلوط اضافه کنید و همه مواد را خوب مخلوط کنید. سس آماده شده را روی سالاد بریزید و با احتیاط مخلوط کنید تا سس به طور یکنواخت با سایر مواد مخلوط شود. در آخر سالاد را در ظرف دلخواه سرو کنید و ذرت را روی آن بمالید.

مواد لازم برای تهیه سالاد کلم بروکلی و انار

افزودن شوید به سس سالاد بروکلی طعم آن را بی نظیر می کند. مواد اصلی این سالاد کلم بروکلی، هویج، ترشی، ذرت و روغن زیتون است. سس این سالاد از رازیانه غلیظ، ماست، سس مایونز، سس خردل، نمک، فلفل سیاه و سیر غلیظ تهیه می شود. مراحل تهیه کلم بروکلی نیز مشابه مراحل ذکر شده است، پس کافی است مواد را با هم ترکیب کرده و سپس سالاد را سرو کنید.

طرز تهیه سالاد کلم بروکلی و انار

استفاده از دانه های انار در تهیه این سالاد می تواند طعمی تازه و متمایز به آن بدهد. سالاد بروکلی با انار به همراه گردو و گل کلم خرد شده تهیه می شود. برای تهیه سس این سالاد باید موادی مانند سس مایونز، ماست، فلفل، نمک و آبلیمو را خوب با هم مخلوط کنید تا بافتی یکدست به دست آید. این سالاد را پس از آماده شدن باید به مدت دو ساعت در یخچال قرار دهید تا خوب سرد شود و آماده سرو شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا