آشپزی

راز خوشمزگی شربت گل پنیرک + ترفندهای ویژه در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم نکات و راز خوشمزگی شربت گل پنیرک را به شما بگوییم. پیشنهاد می کنیم در ادامه مطلب همراه ما باشید.

راز طعم شربت پنیر رنگارنگ

راز شربت گل پانیرک خوشمزه و هنر شربت گل پانیرک خوشمزه و خانگی سایت سرگرمی روزامیدواریم این مقاله برای شما عزیزان جالب باشد.

شربت رنگارنگ پانیرک در رنگ های متنوع برای جشن های تابستانی تهیه می شود. تصور کنید که در یک بعد از ظهر گرم تابستان به یک مهمانی دعوت شده اید و میزبان با سینی پر از شربت های دیدنی از شما پذیرایی می کند! هر لیوان از این شربت های خیره کننده طعم و رنگ منحصر به فردی دارد که بدون شک توجه همگان به خصوص کودکان را به خود جلب خواهد کرد. اگر به دنبال یک نوشیدنی رنگارنگ برای جشن تولد یک کودک هستید، یادگیری دستور تهیه شربت پنیر رنگی کهکشانی می تواند عالی باشد.

مواد لازم برای تهیه شربت گل پانیرک

3 قاشق غذاخوری رنگ پنیر

آب 1/2 پیمانه

شکر به میزان لازم

ریشه بیدمشک، نعناع، ​​بهارنارنج به میزان لازم

زعفران به میزان لازم

آب لیمو به میزان لازم

شربت تخم مرغ به میزان لازم

طرز تهیه شربت گل گالاکتی

از گل پانیرک به راحتی شربت درست می شود و با خلاقیت می توان از یک عصاره ساده شربت فضایی جادویی ساخت. با قرار دادن 3 قاشق غذاخوری گل بابونه در نصف فنجان آب شروع کنید و بگذارید 30 دقیقه بماند تا عصاره آن گرفته شود. این زمان برای استخراج عصاره کافی است. پس از این مدت باید مایع را صاف کنید. حالا یک عصاره غلیظ به رنگ آبی دارید که می توانید با افزودن مواد طبیعی مختلف مانند لیمو یا زعفران رنگ های مختلفی به آن بدهید. با افزودن آب، شکر، عصاره گل رز و اسانس های دلخواهتان، شربت گل رز آبی خیره کننده ای دارید.

طرز تهیه شربت گل پانیرک هفت رنگ

عصاره غلیظ گل پانرک بستری را برای ایجاد رنگ های مختلف فراهم می کند. برای تهیه شربت رنگی کافیست به مقدار لازم آب، زعفران، آبلیمو و شکر تهیه کنید و طبق دستور زیر عمل کنید.

شربت آبی گل پانیرک: ترکیبی از عصاره گل پانیرک با شکر و آب

شربت گل پانیرک سبز: عصاره گل پانیرک را به شکر، آب و مقداری زعفران اضافه کنید

شربت گل سرخ: عصاره گل رز را با شکر، آب و آبلیمو مخلوط کنید

شربت پرتقال پانیرک: ترکیبی از عصاره گل پانیرک، شکر، آب، آبلیمو و زعفران

یک نکته ابتکاری در تهیه شربت گل وجود دارد. با تنظیم مقادیر مختلف مواد اولیه، می توانید سایه های مختلفی از هر رنگ ایجاد کنید. به عنوان مثال با تغییر مقدار عصاره پنیر یا تغییر حجم آب مخلوط می توانید سایه های مختلفی از رنگ آبی دریافت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا