آشپزی

راز خوشمزگی کوکو پیازچه + ترفندهای ویژه در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم نکات و راز خوشمزگی کوکو پیازچه را به شما بگوییم. پیشنهاد می کنیم در ادامه مطلب همراه ما باشید.

راز طعم پیاز نارگیل

راز خوشمزه کوکو دیش پیاز و پای و فن کوکو پیاز خوشمزه و خانگی سایت سرگرمی روزامیدواریم این مقاله برای شما عزیزان جالب باشد.

پیاز نارگیل یکی از خوشمزه ترین غذاهای ایرانی است که سریع آماده می شود و به لطف پیاز طعم بی نظیری دارد. روش های پخت پیاز نارگیل در مناطق مختلف ایران متفاوت است و مردم با افزودن مواد مختلف سعی در بهبود طعم آن دارند. همچنین می توانید به سلیقه خود مواد مختلفی را به این کوکو اضافه کنید.

عناصر

2 فنجان پیازچه خرد شده

3 عدد تخم مرغ

نمک، فلفل، زردچوبه به میزان لازم

یک قاشق غذاخوری آرد

دو قاشق غذاخوری کره

طرز پخت پیاز نارگیل

اولین مرحله شستن و خرد کردن پیاز است.

سپس پیاز خرد شده را به یک کاسه بزرگ منتقل کنید و سه عدد تخم مرغ را به آن اضافه کنید و خوب مخلوط کنید.

پیاز و تخم مرغ، نمک، فلفل و زردچوبه را به این مخلوط اضافه کنید و خوب مخلوط کنید.

مقداری آرد به مخلوط اضافه کنید و دوباره مخلوط کنید.

حالا در تابه مقداری روغن بریزید و بگذارید کاملا داغ شود. سپس مخلوط کاکائو را در تابه بریزید و حرارت را کم کنید و بگذارید 15 دقیقه کوکو بپزد. وقتی یک طرف نارگیل طلایی شد، آن را برگردانید تا طرف دیگر آن نیز خوب سرخ شود.

طرز پخت پیاز نارگیل و تره فرنگی

کاکائو پیاز و تره فرنگی یکی از خوشمزه ترین انواع کاکائو است. برای تهیه این نوع نارگیل، فقط پیازچه خرد شده را به دستور معمول پیاز نارگیل اضافه کنید. برای افزایش طعم کاکائو توصیه می شود مقداری نعناع خشک به مواد اضافه کنید.

طرز تهیه پیاز نارگیل با مرغ

برای تهیه پیاز نارگیل با مرغ، ابتدا باید مرغ را بپزید. پس از پخته شدن مرغ را به صورت رشته های نازک برش داده و به همراه پودر سیر به مواد پیازچه نارگیل اضافه کنید. این یک روش آسان برای تهیه پیاز نارگیل با مرغ است. افزودن سیب زمینی رنده شده به مخلوط کاکائو نیز می تواند ایده خوبی باشد. هنگام جوشاندن مرغ، زردچوبه، فلفل، پیاز و هویج را به آب اضافه کنید تا بوی نامطبوع مرغ گرفته شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا