مد و زیبایی

زیباترین شومیز مانتویی بسیار خوشگل در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

شومیز مانتو

چه به مهمانی یا تولد یک دوست دعوت شده باشید و چه بخواهید خوش بگذرانید، می توانید با شومیز مانتو زنانه و دخترانه استایل خود را بسازید. امروزه سبک پوشش کاملاً تغییر کرده است و کمتر کسی دیگر به سراغ مانتوهای طرح دار و طرح دار می رود. استایل ساده و راحت در سراسر جهان بسیار محبوب است و با استفاده از آن می توانید به راحتی چندین سبک و ترند مختلف را به نمایش بگذارید.

همانطور که از نام آن پیداست، شومیز مانتویی یک شومیز بلند است که جایگزین مانتو می شود و در هر جایی که مانتو پوشیده شود، قابل تعویض است. شومیز در اصل یک کلمه فرانسوی است. اما امروزه کمتر کسی است که نام او را در بوتیک های مختلف نشنیده باشد. برای دستیابی به یک استایل فوق العاده با شومیز، فقط باید الگوی آن را بر اساس چندین فاکتور مهم انتخاب کنید.

زیباترین مدل شومیز مانتو زنانه و دخترانه

مانتو شومیزی زنانه و دخترانه مانتو شومیزی جدید مانتو شومیزی جلو بسته

وقتی نام مانتو شومیزی زنانه و دخترانه را می شنویم، تمام ذهنمان به پیراهن های جلو دکمه دار بلند و گشاد می رسد که امروزه به وفور بر روی بدن دختران جوان یافت می شود. زیبایی و جذابیت این مانتو بیشتر به دلیل قابلیت پوشیدن آن در موقعیت های مختلف است. پوشیدن شومیز می تواند به تنهایی یک سبک کامل باشد، اما برخی افراد آن را با وسایل مختلف ترکیب می کنند. به عنوان مثال استفاده از لوازم جانبی مختلف یا استفاده از کیف مناسب و … می تواند شومیز را به یک پرداخت خاص تبدیل کند.

زیباترین الگوی شومیزی زنانه باید یکسری ویژگی های خاص داشته باشد، این که از چه پارچه ای و با چه طرحی دوخته شده است بسیار مهم است. کیفیت دوخت و رعایت استانداردهای دوخت و رعایت استانداردهای سایزبندی باعث می شود که شومیز ویژگی های ایده آلی داشته باشد و در زمره زیباترین شومیزها قرار گیرد.

انواع مانتو شومیزی زنانه و دخترانه

انواع شومیز مانتو، شومیز مانتو سرخابی، شومیز مانتو ساده

همه ما بلوزهای زنانه و دخترانه را به شکل پیراهن های دکمه دار بلند می شناسیم که شباهت زیادی به پیراهن های مردانه دارند. اما این شومیزها تنوع زیادی دارند و حتی برخی از نمونه های جلو بسته این اثر بسیار مورد توجه قرار گرفت.

در گذشته از دستمال شومیزی فقط برای مهمانی ها و مجالس دوستانه استفاده می شد اما امروزه از این پوشش برای اکثر مکان ها استفاده می شود و مدل های مختلف این کار کاملا جایگزین مانتو شده است. ملحفه های مانتویی در مدل های کوتاه و بلند موجود می باشد. طول این لباس از زیر باسن تا زانو متغیر است. به راحتی می توانید آن را برای بیرون رفتن، کار، مهمانی، تعطیلات و گشت و گذار بپوشید و از یک شلوار همسان زیر آن استفاده کنید.

استقبال بی نظیر از ملحفه، استایلیست ها و طراحان مد را بر آن داشته تا مدل های مختلفی از این سبک روتختی را ارائه دهند. بنابراین در حال حاضر شاهد مجموعه ای بی نظیر از الگوها و طرح های مختلف هستیم.

یک مانتو بلند شومیزی

شومیز مانتو بلند، شومیز مانتو دو تکه، شومیز مانتو دخترانه، شومیز مانتو گلدار

این مدل برای انواع مهمانی ها و مجالس مفید است زیرا پوشاننده کامل است و با پوشیدن یک شلوار جذابیت آن بیشتر می شود. معمولاً از دامن برای کت های زیر زانو استفاده نمی شود.

شومیز مانتو کوتاه

مدل مانتو شومیزی کوتاه، مدل مانتو شومیزی کوتاه، مدل مانتو شومیزی جلو بسته

در فصل تابستان استفاده از پیراهن های آستین کوتاه مردانه به شدت مد شده است. این ورق ها معمولاً در جلو باز و در زیر آن از رویه ای زیبا استفاده می شود. این شومیزها طرح ها و رنگ های زیادی دارند و به راحتی با سلیقه های مختلف مطابقت دارند.

جلوی شومیز مانتو را باز کنید

الگوی جلو باز شومیز مانتو، شومیز مانتو حریر، مانتو شومیز مجلسی

در سال های اخیر، پوشیدن مانتوهای جلو باز بسیار محبوب شده است. این پوشش در فصل تابستان افزایش می یابد. اخیرا از مانتوهای جلو بسته در جلو باز نیز استفاده می شود. رویه برای شومیزها یکسان است. شومیزهای جلو باز دارای تنوع زیادی از الگوهای آستین و برش هستند و این ویژگی ها باعث متفاوت شدن بکاپ ها می شود.

شومیز مانتو، جلو کوتاه، پشت بلند

شومیز مانتو، جلو کوتاه، پشت بلند، مانتو شومیزی اسپرت

برای استایل های کژوال و اسپرت می توانید از دامن جلو باز با قد های مختلف در جلو و پشت استفاده کنید. معمولا در طراحی این شومیزها ارتفاع جلوی شومیز 10-15 سانتی متر از ارتفاع پشت آن کوتاهتر است. برای شب نشینی دخترانه، جشن تولد و قهوه رفتن، هیچ چیز زیباتر از یک بلوز کوتاه و اسپرت نیست. این مانتوها با جلو باز و بسته طراحی شده اند. برای مدل های جلو باز می توانید تی شرت یا تاپ هم رنگ بپوشید.

از کیف های کوچک و کفش های کتانی برای تکمیل استایل خود استفاده کنید. می توانید کیف و کفش را ست کنید. مدل مامان و شلوار مامان فیت نیز گزینه بسیار خوبی در زیر این پیراهن است. تنها با یک کمربند به راحتی می توانید استایل مانتو را از اسپرت به رسمی تغییر دهید.

شومیز مانتو با شکاف

شومیز مانتو چاک دار, شومیز مانتو در اینستاگرام

برخی از الگوهای شومیز مانتو دارای شکاف در زیر بغل هستند. طرح چاک بیشتر برای اسناد کوتاه است. در برخی مدل ها چاک دارای زیپ است و به راحتی باز و بسته می شود. این مدل برای استایل روزمره و کژوال قابل استفاده است.

نکات مهم در مورد سایز و رنگ مانتو زنانه و دخترانه

شومیز مانتو، مدل شومیز مانتو ساده، مدل شومیز مانتو برای ابرو

خوشبختانه تنوع شومیز مانتو زنانه و دخترانه بسیار زیاد است و همه به راحتی می توانند شومیز مورد علاقه خود را پیدا کنند. با رعایت چند نکته می توانید به راحتی زیباترین شومیز دیواری را قرار دهید و سال ها از داشتن آن پشیمان نشوید.

  • یک نکته در مورد اندازه شومیز است. این روزها اندازه و برش خیلی مهم نیست و بیشتر ورق ها در سایزهای بزرگ یا نهایتاً در 2 سایز ساخته می شوند.
  • نکته بعدی در مورد رنگ شومیز است. بهتر است رنگ هایی را انتخاب کنید که با رنگ پوست شما همخوانی داشته باشد، ناهماهنگی باعث می شود پوست شما رنگ پریده یا تیره به نظر برسد. اکثر افرادی که از سبک مینیمالیستی پیروی می کنند رنگ های ساده را دوست دارند. اما دختران جوان بیشتر از رنگ های شاد قدردانی می کنند.
  • با توجه به جنس شومیز از شلوار و لباس مناسب برای پوشیدن زیر آن استفاده کنید. اگر پیراهن شما کتان یا کتان است، پوشیدن ژاکت و کتان زیباتر است. اما بهتر است برای مانتوهای رسمی از شلوارهای راسته استفاده کنید. برای مجالس و مهمانی ها می توانید از دامن شومیزی هم استفاده کنید که جلوه بسیار جذابی خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا