مد و زیبایی

زیباترین مدل لباس چین دار بسیار خوشگل در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

مدل لباس چین دار

پوشاک زنانه همیشه با انواع و مدل های متنوع تهیه و تولید می شود تا پاسخگوی نیازها و مطابق با هر سلیقه ای باشد. اما برخی از مدل ها محبوب تر از بقیه هستند. یکی از مدل های خاص و جذاب در انواع لباس های زنانه که طرفداران زیادی دارد مدل لباس چین دار است. این لباس برای همه خانم ها در تمام رده های سنی با لباس های کوتاه و بلند، اسپرت و رسمی عرضه می شود. با ما همراه باشید تا با انواع مدل لباس های چین دار بیشتر آشنا شوید.

    لباس حریر طرح دار

عکس اول مربوط به مدل لباس چینی با لباس بلند زنانه بنفش است. این لباس با طرح چین دار روی دامن و لبه آستین همراه با تکه چین دار روی شانه ها عرضه می شود.

لباس چین دار برای عروسک

مدل لباس شیک و جذاب با طرح چین دار در دامن لباس با کش در سرآستین. با پارچه نخی کرم رنگ دوخته شده و با چوب سفید ست شده است.

مدل جدید لباس چینی

از این لباس جذاب در انواع سبک های رسمی و غیر رسمی استفاده کنید. پیراهن بلند و چین دار دوخته شده به رنگ بنفش با طرح کش دار در قسمت کمر لباس.

لباس چین دار طرح دار با سوزن

این پیراهن برای شرکت در مجالس و مراسم شما مناسب خواهد بود. پیراهن چین دار مدل بلند پارچه صورتی با طرح خال خالی سفید و آستین های سرآستین.

مدل پیراهن بلند چین دار

عکس مربوط به طرح پیراهن کوتاه چین دار پارچه ای دخترانه با طرح چین دار روی کمر و آستین لباس می باشد. ست با کیف کرم و کش مو.

مدل لباس چین دار

پیراهن چین دار آبی با طرح چین دار در قسمت های مختلف لباس، دامن و آستین کوتاه به شکل کلوش دوخته شده و چین دار. مناسب برای خانم هایی با سلیقه شیک و مدرن.

مدل لباس کوتاه با کمر چین دار

این لباس برای خانم های با سلیقه سنتی و خاص بسیار مناسب و شیک خواهد بود. پیراهن مشکی چین دار زنانه که در پایین دامن و لبه آستین با گلدوزی سنتی تزئین شده است.

پیراهن طرح دار چین دار

لباس زنانه چین دار دوست داشتنی با پارچه سفید با خال های قرمز و آستین بلند.

    لباس حریر طرح دار

عکس آخر مربوط به لباس شب زنانه با تاپ ابریشمی و پایین کرپ چین دار است. مناسب برای استایل های رسمی و خیره کننده با طراحی کمربند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا