مد و زیبایی

زیباترین مدل مانتو لاکچری بسیار خوشگل در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

مدل مانتو لوکس

مانتوهای فانتزی یا مانتوهای رسمی از زیباترین و شیک ترین مانتوهای زنانه هستند که اغلب بر اساس آخرین ترندها و مدها طراحی می شوند. این مانتوها از پارچه های مرغوب مانند پارچه های ترک تولید می شوند. روپوش های لوکس اغلب گرانتر از سایر روپوش ها هستند و همچنین زیبایی چندین برابری نسبت به آن ها دارند. در ادامه با شما چند مدل مانتو لوکس را بررسی می کنیم. به ما بپیوند.

شنل لوکس

مانتو مدل لاکچری کوتاه و جلو باز دوخته شده پارچه با طرح های تیره. این مانتو با شلوار جین آبی و کیف کرم ست شده است.

مانتو لوکس 1402

عبای کیمونو مشکی جلوی بلند و باز با طرح منگوله و پارچه های رنگارنگ. این مانتو را می توانید مطابق تصویر با روسری، کیف و تی شرت مشکی ست کنید. یک انتخاب عالی برای خانم های خوش سلیقه.

مدل مانتو 2023 دخترانه

استایل زیبا با مانتو دو تکه نارنجی بلند مجلل با تاپ سفید و کت کوتاه همراه با شال نارنجی و کیف حصیری با دسته نارنجی.

مانتو لاکچری مشکی

تصویر کت جلو باز کوتاه با تکه دوزی و سوزن دوزی. این مانتو مجلل با شلوار کرم و روسری ست می شود. یک انتخاب شیک برای خانم هایی با سبک مدرن.

مدل مانتو فوق العاده شیک و جدید

مانتو لوکس سنتی با پارچه گلدوزی شده، جلوی کوتاه و باز. کت رنگی در ترکیب با شلوار خاکستری، روسری مشکی، کیف طلایی و تی شرت نارنجی.

مدل مانتو ۲۰۲۳ اینستاگرام

مانتویی بسیار شیک و مجلل جلوی کوتاه و باز. پارچه این مانتو در رنگ های بنفش، سفید و آبی طراحی شده است. ست با شلوار، کیف و تی شرت سفید و کفش و روسری بنفش.

مانتو لوکس کوتاه

مانتو لوکس با پارچه گلدوزی شده، جلوی کوتاه و باز. این کت زیبا برای استایلی به یاد ماندنی مناسب است. ست با شلوار، کیف و روسری مشکی.

مانتو لاکچری مدل 1402

کت کرم، کت کوتاه با جلو باز. عبای سنتی بسیار مجلل با طرح منگوله و پارچه سنتی. با شلوار و کفش کرم، روسری و کیف نارنجی ست شده است.

مدل مانتو لوکس 2023

یک مانتو بسیار زیبا و مجلل در رنگ مشکی کوتاه و جلو باز با توری در پایین مانتو و خال های سفید. این مانتو فوق العاده جذاب با شلوار، کیف و روسری مشکی ست می شود.

مدل مانتو کوتاه لوکس

عکس مربوط به مدل مانتو لوکس جلو باز است. این مانتو با پارچه گلدار و لبه های گلدوزی شده طراحی شده است. یک انتخاب خوب برای یک استایل منحصر به فرد و جذاب.

مدل مانتو لوکس بلند

یکی از جدیدترین و مجلل ترین مانتوها با این تصویر همراه است. مانتو بلند جلو بسته و به رنگ طوسی با کمربند و آستین سه ربع طراحی شده است.

مدل مانتو لاکچری دخترانه

مدل لباس لاکچری کوتاه با مروارید دوزی و سوزن دوزی. در ترکیب با شلوار مشکی و تی شرت و کیف نارنجی. مناسب برای خانم های میانسال.

مدل مانتو لاکچری مشکی

عکس مدل مانتو مجلل کوتاه با زمینه مشکی تزئین شده با سوزن دوزی به شکل گل قرمز. ست با شلوار، کیف و روسری مشکی.

مدل مانتو لاکچری اسپرت

یک مانتو مجلل با طراحی و دوخت بسیار خاص. مانتو اسپرت مشکی، جلو باز و کوتاه دکمه دار، ست با شلوار مشکی، روسری و کیف نارنجی و نخی سفید.

مدل مانتو لوکس اینستاگرام

مانتو لوکس رسمی مناسب برای محیط اداری، جلو بسته بلند و رنگ مشکی. با شلوار راسته، دمپایی، کفش و کیف مشکی ست کنید. طراحی شده با سنگ های قیمتی

مدل مانتو لاکچری مشکی

ست کت و شلوار لوکس مشکی. شلوار و کیف ساده، مانتو کوتاه، جلو باز و با پارچه قرمز سنتی و منگوله طراحی شده است. این ست برای خانم های شیک پوش مناسب است.

مدل مانتو لوکس

عکس آخر مربوط به مانتو فانتزی مشکی مدل جلو بسته کوتاه است. این مانتو با سنگ های قیمتی طراحی شده است و می توان آن را با شلوار، کیف و شال مشکی ست کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا