مد و زیبایی

زیباترین مدل پیراهن گلدار بسیار خوشگل در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

مدل پیراهن گلدار

یکی از جذاب ترین مدل ها و لباس های تابستانی برای خانم ها، لباس های گلدار است. پیراهن های بلند و گشاد که راه حل مناسبی برای فرار از گرمای تابستان خواهد بود. این پیراهن های بسیار جذاب با توجه به محبوبیتی که دارند در رنگ ها، مواد و طرح های مختلف تولید می شوند تا هر فردی با هر سلیقه ای بتواند مدل مناسبی را برای خود انتخاب کند. امروز در این مطلب از سایت سرگرمی روز انواع الگوهای پیراهن گلدار را در اختیار شما قرار می دهیم. برای بررسی بیشتر این مدل ها با ما همراه باشید.

پیراهن بلند طرح گل

تصویر اول مربوط به الگوی پیراهن بلند گلدار با طرح کلوش است. این پیراهن از پارچه نخی بسیار خنک و در رنگ های نارنجی و آبی ساخته شده است.

مدل لباس کوتاه کوتاه

پیراهن بلند طرح دار تابستانی زنانه به رنگ سبز، این پیراهن آستین بلند و طرح کلوش برای استایل های رسمی نیز مناسب خواهد بود.

مدل کمد خانگی

برای داشتن استایلی شیک و تابستانی از این پیراهن جذاب استفاده کنید. پیراهن بلند ساق پا با پارچه سفید و صورتی با آستین بلند. این پیراهن با روسری صورتی ست شده است.

مدل لباس حریر بلند

پیراهن گلدار سفید زنانه از پارچه کرم دوزی با طرح دامن و آستین گشاد. این پیراهن با صندل و کیف قهوه ای ست می شود.

مدل لباس کتانی گلدار دخترانه

تصویر با الگوی پیراهن گلدار سفید با طرح کمر و آستین کشدار همراه است. از این پیراهن برای انواع مدل های رسمی و غیر رسمی استفاده کنید.

مدل لباس گلدار کوتاه

یکی از کاربردی ترین مدل ها مربوط به این پیراهن جذاب است. پیراهن مشکی با دامن چین دار و گلدوزی جلوی لباس. یک انتخاب عالی برای استفاده در استایل های تابستانی.

مدل پیراهن نخی برای خانه

پیراهن طوسی بلند با طرح گلدوزی شده در پارچه گلدار. یک انتخاب عالی برای خانم های خوش سلیقه و خوش سلیقه.

پیراهن نخی مدل بلند گلدار

مدل پیراهن زنانه دوخته شده از پارچه سفید مشکی و گلدار. این پیراهن تا مچ پا با یک جفت صندل زنانه کرم رنگ ترکیب شده است.

    پیراهن بلند گلدار

عکس آخر پیراهن گلدار مشکی زنانه با طرح گلدوزی و منگوله در جلوی لباس است. این پیراهن را می توانید مطابق تصویر با کیف و بلوز سفید ست کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا