فناوری و تکنولوژی

سامسونگ گوشی پرچمدار جدید معرفی کرد؛ ارتقاء همه‌جانبه نسبت به نسل قبل

خرید فالوور از سایت اینبو

گلکسی اس 24 FE در تمامی مناطق دنیا از تراشه قدرتمند 10 هسته ای Exynos 2400e بهره می برد و خبری از مدل اسنپدراگون نیست. سامسونگ هنوز جزئیات کامل این تراشه را منتشر نکرده است، اما هسته های Cortex X4 در این تراشه با فرکانس کمتری نسبت به نسخه قبلی کار می کنند. این ممکن است کمی حداکثر عملکرد گوشی جدید سامسونگ را کاهش دهد، اما پایداری آن را بهبود می بخشد. این گوشی با 8 گیگابایت رم و سه مدل با حافظه داخلی 128/256/512 گیگابایت روانه بازار خواهد شد.

به گزارش دیجیاتو، یکی از مشکلات گلکسی اس 23 FE افزایش قابل توجه دما در هنگام استفاده زیاد است. امسال سامسونگ از سیستم خنک کننده اتاق بخار بزرگتر برای حل بخشی از این مشکل استفاده کرد. با در نظر گرفتن تمام این موارد و ارتقاء دو نسلی Exynos 2400e نسبت به Exynos 2200 سال گذشته، انتظار داریم که شاهد افزایش قابل توجهی در عملکرد از شبه پرچمدار جدید سامسونگ باشیم.

صفحه نمایش گلکسی اس 24 FE نسبت به نسل قبل 0.3 اینچ بزرگتر است و اندازه آن به 6.7 اینچ رسیده است که هم اندازه با پرچمدار گلکسی اس 24 پلاس است. پنل این نمایشگر پویا AMOLED 2X دارای رزولوشن فول اچ دی پلاس 1080 در 2340 پیکسل است. از دیگر ویژگی های این نمایشگر می توان به نرخ نوسازی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 1900 نیت اشاره کرد. این صفحه نمایش توسط Gorilla Glass Victus Plus محافظت می شود.

سامسونگ از گوشی پرچمدار جدید خود رونمایی کرد/ ارتقای کامل نسبت به نسل قبل

ترکیب دوربین گلکسی اس 24 FE هیچ تفاوتی با نسل قبلی ندارد و از همان دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین تله فوتو 8 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر و دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض استفاده می کند. دوربین سلفی این گوشی دارای سنسور 10 مگاپیکسلی است. با این حال، استفاده از موتور پردازش تصویر ProVisual می تواند کیفیت عکاسی این دوربین را به خصوص در تاریکی تا حد زیادی بهبود بخشد.

بهبود دیگری در Galaxy S24 FE نسبت به نسل قبلی در بخش باتری قابل مشاهده است. ظرفیت باتری این گوشی 200 میلی آمپر ساعت افزایش یافته و به 4700 میلی آمپر ساعت رسیده است. البته سرعت شارژ تغییری نکرده و در حالت سیمی شاهد حداکثر توان شارژ 25 وات و در حالت بی سیم 15 وات هستیم.

7 سال به روز رسانی برای Galaxy S24 FE

Galaxy S24 FE با اندروید 14 راه اندازی می شود و خبر خوب این است که به روزرسانی های اندروید و به روز رسانی های امنیتی را تا 7 سال دریافت می کند. بنابراین می توانید انتظار داشته باشید که این گوشی تا اندروید 21 همراه شما باشد. سامسونگ برای نسخه پایه گلکسی اس 24 FE با 128 گیگابایت حافظه داخلی قیمت 650 دلاری را تعیین کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا