آشپزی

طرز تهیه آنچیلادا با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه آنچیلادا را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه انچیلادا

انچیلادا یکی از انواع غذاهای لذیذ و لذیذ مکزیکی است که می توانید این غذای دلچسب و ساده را با روش های مختلف و با کمترین مواد موجود تهیه کنید.انچیلادا طعم فوق العاده ای دارد و پخت و پز بسیار آسان و سریع است. برای معرفی کامل و گام به گام طرز تهیه انچیلادا برای و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

محصولات مورد نیاز برای 4 نفر
گوشت چرخکرده 200 گرم
نان لواش یا تافتون 9 عدد
قارچ 500 گرم
فلفل سبز تند 1 قطعه
پیاز متوسط 1 قطعه
فلفل های رنگارنگ 4 قاشق غذاخوری
گوجه فرنگی پوره شده 4 عدد
رب گوجه فرنگی 3 قاشق غذاخوری
پیتزا با پنیر 100 تا 200 گرم
نمک و زردچوبه از هر کدام نصف قاشق چایخوری
فلفل سیاه و پودر سیر از هر کدام نصف قاشق چایخوری
مواد تشکیل دهنده سالسا دیپ
گوجه فرنگی گرانبها 5 تکه
فلفل سبز تند 2 عدد
پیاز متوسط 1 قطعه
سیر متوسط 3 قرص
جعفری یا گشنیز خرد شده 2 قاشق غذاخوری
نمک و فلفل نصف قاشق چایخوری

طرز تهیه انچیلادا

مرحله اول

ابتدا پیاز را نگینی خرد کرده و کنار می گذاریم سپس قارچ ها را شسته و خشک کرده و خلال می کنیم و در ظرف می ریزیم سپس فلفل سبز را شسته و ریز خرد می کنیم سپس فلفل را شسته و خشک می کنیم و یک سنگ خرد می کنیم.

مرحله دوم

می توانید از فلفل دلمه ای، فلفل سبز، زرد یا قرمز به دلخواه استفاده کنید و یا از ترکیب چند رنگ مخلوط کنید و به این شکل استفاده کنید تا غذا زیباتر شود سپس گوجه ها را بشویید و روی رنده ریز رنده کنید. تا کاملا پوره شوند.

سطح سوم

سپس در تابه ای مقداری روغن بریزید و روی حرارت ملایم قرار دهید تا داغ شود سپس پیاز را گذاشته و تفت دهید تا پیاز روشن و طلایی شود سپس گوشت چرخ کرده را اضافه کرده و تفت دهید تا کاملا سرخ و رنگ شود. تغییر کند.

مرحله چهارم

سپس ادویه هایی که شامل نمک، زردچوبه، فلفل سیاه و پودر سیر است را به مواد اضافه کنید و تفت دهید تا عطر ادویه ها در مواد پخش شود، سپس فلفل سبز را روی مواد ریخته و تفت دهید، سپس پوره گوجه فرنگی را اضافه کنید و خوب تفت دهید. .

مرحله پنجم

بعد از اینکه بوی خامی پوره گوجه فرنگی گرفته شد و رنگ آن روشن شد قارچ ها را روی مواد ریخته و تفت می دهیم و سپس فلفل های رنگی را اضافه می کنیم و تفت می دهیم تا معطر شوند سپس درب تابه را می بندیم و می گذاریم تا بپزد. همه مواد را با هم بپزید.

مرحله ششم

بعد از اینکه گوشت و سایر مواد پخت، بسته لواش را باز کرده و مقداری از مواد را داخل آن بریزید و به صورت تکه تکه در آورید و در ظرف مناسبی قرار دهید، سپس گوجه فرنگی های پوره شده را روی آن ها بریزید تا تمام سطح آن پوشانده شود. او را بپوشان

مرحله هفتم

سپس روی رول ها مقداری پنیر پیتزا می ریزیم و به مدت ده دقیقه در فر از قبل گرم شده قرار می دهیم و دمای فر را روی 180 درجه سانتیگراد قرار می دهیم و به مدت 15 دقیقه در فر می گذاریم تا پنیر روی پیتزاها کاملا آب شود و سطح آنها کاملاً آب شود. طلایی

مرحله هشتم

برای تهیه سس سالسا ابتدا گوجه فرنگی ها را بشویید و ریز خرد کنید، سپس فلفل سبز را شسته و خرد کنید، سپس پیاز را پوست بگیرید و بشویید و خرد کنید و سپس مقداری جعفری یا گشنیز به دلخواه خود خرد کنید.

مرحله نهم

وقتی سبزی ها خشک شدند آنها را نگینی خرد کنید و سپس گوجه فرنگی، پیاز، فلفل قرمز، جعفری یا گشنیز را در قابلمه بریزید و مقداری آب روی آن ها بریزید، سپس سیر را پوست بگیرید و بشویید و ریز رنده کنید و به مواد اضافه کنید. مخلوط کردن .

مرحله دهم

سپس نمک و فلفل را به مواد اضافه کنید و درب قابلمه را ببندید و روی حرارت متوسط ​​قرار دهید و اجازه دهید همه مواد با هم به مدت 25 دقیقه بپزند تا به غلظت مناسبی برسند و سپس قابلمه را از روی حرارت بردارید و کنار بگذارید. اجازه دهید کمی خنک شود.

مرحله یازدهم

پس از بیرون آوردن ظرف لقمه از فر، انچیلاداها را در ظرف مناسبی قرار دهید و سس سالسا را ​​در ظرف دیگری بریزید و کنار بگذارید و روی انچیلاداها را با گشنیز ریز خرد شده تزئین کنید و با دیپ سالسا سرو کنید.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا