آشپزی

طرز تهیه اشترودل گوشت با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه اشترودل گوشت را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه اشترودل با گوشت

اشترودل مرغ یکی از غذاهای لذیذ، خوش طعم و اصیل اتریشی است که با انواع مواد می توان آن را به روش های مختلف تهیه کرد و می توانید از آن به عنوان یک فینگر فود محبوب و یا یک پیش غذای شیک برای پذیرایی و مهمانی استفاده کنید.اشترودل مرغ بسیار آسان است. ساختن . برای معرفی کامل و گام به گام طرز تهیه اشترودل با گوشت برای و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

مواد لازم برای خمیر مقدار مواد
یک تخم مرغ 1 قطعه
شیر ولرم 1 فنجان
روغن مایع نصف فنجان
نمک 1 قاشق چایخوری
خمیر مخمر 1 قاشق غذاخوری
قند 1 قاشق غذاخوری
شیر تازه گرم با مخمر مخلوط می شود 1/4 فنجان
ارد 3 تا 4 فنجان
مواد لازم برای قسمت وسط اشترودل مقدار مواد
پیاز 1 قطعه
گوشت چرخکرده 250 گرم
فلفل نصف 1 عدد
قارچ 8 عدد
خداوند 1 قاشق غذاخوری
زردچوبه 1 قاشق چایخوری
فلفل نصف قاشق چایخوری
آویشن 1 قاشق چایخوری
فلفل قرمز 1 قاشق چایخوری
پودر سیر 1 قاشق چایخوری
نمک کافی
جعفری کافی
پیازچه تازه، ریحان و شوید برای تزیین کافی
سس گوجه فرنگی یا سس گوجه فرنگی برای تزئین 2 قاشق غذاخوری
پودر آویشن برای تزیین کافی

طرز تهیه اشترودل با گوشت

مرحله 1: شیر، شکر و مخمر را با هم مخلوط کنید

من آماده می کنم اشترودل گوشت ابتدا مقداری شیر تازه ولرم را در ظرفی بریزید سپس خمیر مایه آماده شده را اضافه کنید و هم بزنید تا کاملا مخلوط شده و حالت دستی به دست آید سپس کمی شکر به شیر اضافه کنید و هم بزنید تا خوب مخلوط شود.درب ظرف را بپوشانید.

مرحله 2: مخلوط را گذاشتم و مایه درست شد

سپس کاسه همزن را کنار بگذارید و بگذارید 10 دقیقه در دمای محیط بماند تا مایه عمل کند و وقتی در کناره های کاسه حباب ایجاد شد یعنی مایه آماده است و می توانید از آن استفاده کنید.

مرحله 3: تخم مرغ ها را مخلوط کرده و شیر را با آنها مخلوط کنید

بعد تخم مرغ را بشکنید و در ظرفی بریزید سپس با چنگال یا همزن دستی خوب هم بزنید تا گلوله شود و بافت کاملا یکدست شود سپس کمی شیرولرم به تخم مرغ اضافه کنید و خوب هم بزنید تا کاملا مخلوط شود. همگن کردن

مرحله 3: کره مایع، نمک و مخمر را به مخلوط اضافه کنید

در مرحله بعد مقداری کره مایع به مخلوط شیر و تخم مرغ اضافه کنید، خوب هم بزنید تا کاملا یکدست شوند، سپس مقداری نمک روی مواد بپاشید، با هم مخلوط کنید، سپس مایه فرآوری شده را به مخلوط مواد اضافه کنید و با هم مخلوط کنید.

مرحله چهارم: آرد را به مواد اضافه کنید و آنها را مخلوط کنید

سپس مقداری آرد را در ظرف دیگری الک کنید تا غلظت آن سبک و یکنواخت شود سپس آرد را کم کم اضافه کنید و در چند مرحله با لیسک مخلوط کنید تا کاملا مخلوط و یکدست شود و آرد به شکل گلوله در مخلوط باقی بماند.

مرحله 5: خمیر را ورز دهید و بافت آن را یکدست کنید

وقتی خمیر جمع شد و بافت کاملا صاف و یکدست شد به طوری که خمیر به دست نچسبد، آرد بیشتری اضافه نکنید، زیرا اضافه کردن آرد باعث سفت و نرم شدن بافت خمیر می شود.

مرحله ششم: روی کاسه را با خمیر بپوشانید و بگذارید بماند

بعد از اینکه بافت خمیر یکدست و یکدست شد و هیچ شکافی روی آن ایجاد نشد، خمیر را در ظرفی که از قبل چرب کرده اید قرار دهید، می توانید سطح خمیر را کمی چرب کنید، سپس در ظرف را بپوشانید و اجازه دهید خمیر ور بیاید. اجازه دهید حدود یک ساعت در دمای اتاق استراحت کند.

مرحله هفتم: پیاز را خرد کرده و سرخ کنید

سپس در این مدت پیاز را پوست گرفته، ریز خرد کنید، سپس در تابه ای کمی روغن بریزید، تابه را روی حرارت ملایم قرار دهید تا روغن داغ شود، سپس پیازها را در تابه بریزید و در روغن داغ سرخ کنید تا آنها روشن، شیشه ای و نرم می شوند.

مرحله هشتم: گوشت چرخ کرده را اضافه کرده و تفت دهید

سپس گوشت چرخ کرده را به پیازهای سرخ شده اضافه می کنیم، گوشت چرخ کرده را تفت می دهیم تا رنگ آن تغییر کند و تمام قسمت های آن به طور یکنواخت پخته شود، حتماً در حین پخت گوشت چرخ کرده را مدام هم بزنید تا گوشت ذغالی شود.

مرحله 9: فلفل دلمه ای را برش داده و تفت دهید

سپس فلفل شسته و خشک شده را ریز خرد کرده در تابه می گذاریم و کمی تفت می دهیم تا عطر فلفل پخش شود و به سمت گوشت برود بهتر است از فلفل سبز استفاده شود. ..

مرحله دهم: قارچ ها را خرد کرده و در مواد سرخ کنید

سپس قارچ ها را که از قبل شسته و خشک کرده اید برش بزنید و حلقه ای برش دهید سپس قارچ های خلال شده را در ماهیتابه بریزید و تفت دهید تا آب قارچ ها کشیده شود و تمام قسمت های آن سرخ شده و مخلوط شوند. مواد باقی مانده

مرحله یازدهم: ادویه ها را اضافه کرده و سرخ کنید

سپس ادویه هایی که شامل نمک، فلفل، زردچوبه، آویشن، فلفل قرمز و پودر سیر است را به مقدار مناسب به ذائقه خود اضافه کنید و کمی تفت دهید و با بقیه مواد مخلوط کنید تا عطر ادویه ها پخش شود و خورده شود. مواد را مخلوط کنید.

مرحله 12: رب گوجه فرنگی را اضافه کرده و تفت دهید

ادویه ها را حدود یک دقیقه در ماهیتابه تفت دهید تا زردچوبه رنگ شود و عطر ادویه ها به مواد بپیچد سپس مقداری رب گوجه فرنگی را داخل تابه بریزید و کمی تفت دهید تا بوی خامی رب از بین برود و روشن شود. رنگ کنید تا رنگ آن کمی تیره تر شود.

مرحله سیزدهم: جعفری خرد شده را داخل مواد خرد کرده و در فر بپزید

سپس برای عطر و طعم بهتر مخلوط مواد، مقداری جعفری شسته و خشک شده را با چاقوی تیز ریز خرد کرده و به مخلوط مواد اضافه کنید و کمی تفت دهید تا عطر جعفری پخش شود. و جذب مواد می شود.بریم

مرحله چهاردهم: پفک را بردارید و ورز دهید

سپس ظرف را از روی حرارت بردارید و کنار بگذارید.سپس خمیر را که خوب بلند شده و حجمش دو برابر شده است خارج کنید سپس با فشار انگشت پف داخل خمیر را بردارید سپس با دست کمی از خمیر را بگیرید. ورز دهید تا یکدست شود.

مرحله 15: خمیر را پهن کرده و دور آن را برش داده و جدا کنید

سپس روی سطح صاف مقداری آرد بپاشید، قسمتی از خمیر را جدا کرده، ورز دهید، سپس روی سطح صافی قرار دهید، سپس با وردنه آن را کاملاً پهن کنید، کناره های خمیر را با کاردک یا چاقوی تیز ببرید. خمیر را ورز دهید و به شکل مستطیل در آورید.

مرحله 16: برش و فرم دادن به خمیر

سپس روی دو قسمت طولی خمیر از بالا به پایین برش های اریب با فاصله 2 سانتی متر از یکدیگر و عرض حدود 4 سانتی متر ایجاد کنید سپس کمی از مواد وسط خمیر را در وسط خمیر بریزید. مواد میانی به صورت یک لایه نازک در وسط خمیر پف کرده.

مرحله هفدهم: مخلوط مواد و پنیر پیتزا را داخل خمیر ریخته و تا کنید

سپس مقداری پنیر پیتزا روی مخلوط مواد بریزید.استفاده از پنیر پیتزا بستگی به ذائقه و ذائقه شما دارد اما هر چه بیشتر باشد اشترودل گوشتی کشدارتر و لذیذتر می شود سپس کناره های خمیر را به سمت وسط تا کنید. روی مواد..

مرحله 18: شکل دادن به خمیر

نحوه فرم دادن به خمیر بستگی به سلیقه و سلیقه شما دارد، برش های خمیر را به صورت یکی از سمت چپ و راست روی مواد میانی در وسط خمیر تا بزنید تا تمام مواد میانی را به صورت ضربدری بپوشاند و خمیر را بپوشانید. مواد از داخل مخلوط شده است نریزید.

مرحله 19: اشترودل مرغ را آماده کرده و در ظرف مناسبی قرار دهید

ابتدا تمام خمیر را به همین ترتیب ورز دهید و سپس روی سطح صاف پهن کنید سپس مواد میانی و پنیر پیتزا را داخل آن ها بریزید و خمیر را فرم دهید سپس اشترودل های مرغ را در ظرف مناسب فر قرار دهید، تمام اشترودل ها را با فضای داخل یک بشقاب قرار دهید.

مرحله 20: تخم مرغ را مخلوط کرده و زعفران را به آن اضافه کنید

بعد یک عدد تخم مرغ را در ظرفی ریخته و با چنگال یا همزن دستی هم میزنیم تا گلوله شود سپس زعفران غلیظ پخته شده را به تخم مرغ زده شده اضافه میکنیم و هم میزنیم تا رنگ و عطر و مزه زعفران بگیرد تخم مرغ ها را بخورید.

مرحله 21: زعفران را به تخم مرغ اضافه کنید و اشترودل ها را حلقه حلقه کنید

اضافه کردن زعفران به تخم مرغ ها بوی تخم مرغ را از بین می برد سپس مخلوط تخم مرغ و زعفران را با قلم مو روی اشترودل گوشت زده و سطح آن را کاملا پاک کنید سپس مقداری کنجد روی اشترودل گوشت بپاشید، مقدار کنجد بستگی به ذائقه دارد. تو خودت را داری

مرحله ۲۲: اشترودل را در فر قرار دهید و دمای فر را تنظیم کنید

سپس اشترودل ها را به مدت 10 دقیقه در فر از قبل گرم شده قرار دهید، دمای فر را روی 180 درجه سانتیگراد قرار دهید، اجازه دهید اشترودل های گوشتی حدود 25 دقیقه در فر بپزند و آماده هستند، 5 دقیقه آخر با حرارت بالا. یا روشن کنید. کباب پز .

مرحله 23: اشترودل را کباب کنید

سپس اجازه دهید اشترودل ها به مدت 5 دقیقه با حرارت زیاد یا روی گریل بپزند تا سطح آن کاملا طلایی شود، سپس ظرف اشترودل گوشت را از فر خارج کرده، سپس در دمای محیط قرار دهید تا حرارت اولیه کاهش یابد. کاهش خواهد یافت.

مرحله 24: دمای فر برقی را تنظیم کرده و اشترودل را در آن بپزید

اگر از فر برقی برای پخت اشترودل گوشت استفاده می کنید، دما را روی 160 درجه سانتیگراد قرار دهید، سپس اجازه دهید اشترودل گوشت به مدت 20 دقیقه در فر برقی بپزد تا پخته شود، سپس اشترودل را از فر خارج کرده و کنار بگذارید. .

مرحله 25: دمای سولاردام را تنظیم کرده و اشترودل را در آن بپزید

اگر از Solardom برای پخت اشترودل گوشت استفاده می کنید، دما را روی 160 درجه سانتیگراد با حرارت 160 درجه تنظیم کنید، سپس اجازه دهید اشترودل گوشت به مدت 18 تا 20 دقیقه در آن بپزد تا سطح آن طلایی شود.

مرحله ۲۶: اشترودل را از فر خارج کرده و برش بزنید

وقتی اشترودل گوشت به خوبی پخته شد و در فر آماده شد، ظرف را از فر خارج کرده و در دمای محیط قرار دهید تا کمی از دمای اولیه خود خنک شود، سپس اشترودل گوشت را با چاقوی تیز به قطعات کوچکتر برش دهید. شما می خواهید

مرحله 27: اشترودل را با گوشت تزئین کنید

سپس اشترودل با گوشت را در ظرف مناسبی بریزید و به سلیقه خود روی آن را با چند برگ نعناع، ​​ریحان و شوید تازه تزئین کنید، برای تزیین اشترودل با گوشت نیز می توانید از سس گوجه فرنگی یا سس دیگری که انتخاب می کنید استفاده کنید.

مرحله ۲۸: اشترودل گوشت را سرو کنید

سپس روی اشترودل گوشت مقداری سس بریزید سپس مقداری آویشن به آن اضافه کنید سپس اشترودل گوشت را به عنوان یک غذای خوشمزه و پرطرفدار، یک فینگر فود راحت و ساده و یا یک پیش غذای شیک و خوش طعم برای پذیرایی و مهمانی سرو کنید.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا