آشپزی

طرز تهیه بستنی یخی موهیتو با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه بستنی یخی موهیتو را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه موهیتو بستنی

بستنی موهیتو یکی از بستنی های بین المللی ساده و خوشمزه است که می توانیم به راحتی در خانه درست کنیم تا آموزش کامل و قدم به قدم آن را ببینید. طرز تهیه موهیتو بستنی برای و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

محصولات مورد نیاز برای 4 نفر
اب 4 لیوان
قند 1 و ¼ فنجان
نعناع چند برگ
لیمو ترش 8 عدد

طرز تهیه موهیتو بستنی

مرحله اول

برای تهیه بستنی خوشمزه موهیتو در ابتدای کار آب و شکر را در قابلمه مناسبی بریزید سپس قابلمه را روی اجاق قرار دهید و اجازه دهید شکر با حرارت ملایم در آب حل شود.

مرحله دوم

بعد از اینکه شکر کاملا حل شد، لیموها را پوست بگیرید و رنده کنید. توجه داشته باشید که فقط قسمت سبز آن را روی پوست لیموها رنده کنیم، قسمت سفید آن طعم مواد را تلخ می کند.

سطح سوم

در این مرحله پوست لیمو رنده شده را به همراه کمی جوجه داخل قابلمه می ریزیم و می گذاریم شربت بجوشد. بعد از به جوش آمدن شربت، 3 دقیقه صبر کنید، سپس ظرف را از روی حرارت بردارید.

مرحله چهارم

حالا صبر می کنیم تا شربت کاملا خنک شود سپس آن را از صافی صاف می کنیم. سپس آبلیمو را کاملا می گیریم و به شربت اضافه می کنیم و خوب مخلوط می کنیم.

مرحله پنجم

در این مرحله شربت را داخل قالب های بستنی می ریزیم و برگ نعنا را داخل قالب های زیبایی می گذاریم. سپس چوب های بستنی را داخل قالب ها می گذاریم و در فریزر می گذاریم تا بستنی ها یخ بزنند.

مرحله ششم

اگر قالب بستنی در دسترس نداریم می توانیم از لیوان یکبار مصرف به عنوان قالب استفاده کنیم. بعد از 6 ساعت بستنی ها آماده هستند و می توانیم از فریزر خارج کنیم.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا