آشپزی

طرز تهیه جوجه کباب فسنجانی با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه جوجه کباب فسنجانی را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه مرغ کبابی فسنجانی

مرغ کبابی فسنجانی یکی از کباب های سنتی و خوشمزه ایرانی است که با طعم ترش یا ترش درست می شود تا آموزش کامل و مرحله به مرحله را ببینید. طرز تهیه مرغ کبابی فسنجانی برای و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

محصولات مورد نیاز برای 4 نفر
سینه مرغ 1 کیلوگرم
پیاز 1 قطعه بزرگ
گردو 2 قاشق غذاخوری
رب انار نازک 1 فنجان
سس مایونز 1 قاشق غذاخوری
نمک و فلفل کافی
روغن مایع 2 قاشق غذاخوری

طرز تهیه مرغ کبابی فسنجانی

مرحله اول

برای تهیه مرغ کبابی فسنجانی ابتدا سینه های مرغ را به مکعب های مساوی برش دهید سپس در ظرف مناسبی بریزید. سپس پیاز را پوست بگیرید و بشویید و ورقه ای برش دهید.

مرحله دوم

حالا گردوها را به صورت سنگی خرد می کنیم سپس به همراه پیاز، روغن مایع، رب انار، سس مایونز، نمک و فلفل سیاه به سینه مرغ اضافه می کنیم. سپس مواد را با هم مخلوط می کنیم تا سینه مرغ با طعم دهنده ها آغشته شود.

سطح سوم

در این مرحله سینه مرغ طعم دار شده را به همراه تمام مواد داخل یک کیسه پلاستیکی بزرگ می ریزیم سپس درب پلاستیکی را محکم می بندیم. سپس مواد مرغ کبابی را به مدت 24 ساعت در یخچال می گذاریم تا طعم دار شود.

مرحله چهارم

حالا بعد از گذشت این مدت مرغ کبابی چاشنی شده را از یخچال خارج می کنیم سپس آن را به صورت یکنواخت نخ می کنیم. سپس ذغال ها را به طور یکنواخت روشن می کنیم، سپس سیخ ها را روی گریل می گذاریم.

مرحله پنجم

در این مرحله سیخ ها را هر چند دقیقه یکبار بچرخانید تا مرغ ها به طور یکنواخت بپزند. در صورت تمایل، گوجه فرنگی و فلفل سبز را رشته کنید و در حین تفت دادن مرغ ها روی گریل قرار دهید.

مرحله ششم

بعد از اینکه جوجه ها کاملا برشته شدند آنها را از سیخ بیرون آورده و در ظرف دلخواه می چینیم. در آخر گوجه فرنگی و فلفل تفت داده شده را به ظرف اضافه کنید و با برنج یا نان به دلخواه سرو کنید. نوش جان


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا