آشپزی

طرز تهیه خامه فرم گرفته +راز خوشمزگی در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

طرز تهیه خامه فرم گرفته

خامه فرم گرفته یکی از انواع مواد مورد نیاز در تهیه انواع دسر و شیرینی است که با رنگ ها و طعم های مختلف درست می شود تا آموزش کامل و مرحله به مرحله را مشاهده کنید. طرز تهیه خامه فرم گرفته برای سرگرمی روز همراه باشید

مواد لازم برای خامه قنادی
کرم رنگ کافی
رنگ خوراکی ژله ای 2 قطره
پودر کاکائو 2 قاشق غذاخوری

طرز تهیه خامه فرم گرفته

مرحله اول

برای تهیه خامه خانگی ابتدا خامه قنادی را در دمای آشپزخانه قرار می دهیم تا کمی آب شود سپس مقداری یخ در ظرف بزرگتری می ریزیم و کاسه خامه را روی تکه های یخ قرار می دهیم تا کرم زودتر شکل بگیرد.

مرحله دوم

حالا خامه قنادی را با همزن برقی 3-4 دقیقه با دور تند هم میزنیم تا رد پاروها روی خامه بماند و وقتی کاسه را برگردانیم خامه از ظرف جدا نشود. سپس پودر کاکائو را در صافی بریزید تا خامه شکلاتی آماده شود.

سطح سوم

در این مرحله پودر کاکائو را روی خامه قنادی الک کنید و دوباره خامه را به مدت 3 دقیقه هم بزنید تا خامه شکلاتی شود. برای تهیه خامه در رنگ های مختلف رنگ خوراکی مورد نظر را به خامه قنادی اضافه کنید و مخلوط کنید.

مرحله چهارم

توجه داشته باشید که رنگ خوراکی باید ژله ای باشد، برای خامه قنادی نمی توان از رنگ خوراکی مایع استفاده کرد. در آخر برای تزیین کیک یا شیرینی از خامه شیرینی ساده، شکلاتی یا رنگی استفاده می کنیم. نوش جان.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا