آشپزی

طرز تهیه دسر تابستانی با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه دسر تابستانی را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه دسر تابستانی

دسر تابستانی یک دسر خوشمزه و آسان است که خیلی راحت و سریع تهیه می شود و طرفداران زیادی به خصوص در بین کودکان دارد. برای راهنمای کامل گام به گام طرز تهیه دسر تابستانی، به ادامه مطلب بروید بالاخره یک سایت آموزشی همراه باشید

محصولات مورد نیاز برای 4 نفر
بیسکویت پتی پور بسته بندی
کرم رنگ 150 گرم
یک تکه شکلات بسته بندی

طرز تهیه دسر تابستانی

مرحله اول

ابتدا ظرف مناسبی انتخاب کنید و پلاستیک فریزر را کف آن قرار دهید تا لبه های پلاستیک خارج از ظرف باشد سپس بیسکویت های پتی پور را کف ظرف بچینید تا تمام قسمت های ظرف را کاملا بپوشاند. .

مرحله دوم

سپس خامه قنادی را در ظرفی بریزید و با همزن برقی بزنید تا خامه فرم بگیرد و رنگ خامه کمی مات شود که جای پره های همزن روی خامه بماند و اگر کاسه را برگردانید کرم بیرون نمی آید، کرم شکل گرفته و آماده استفاده است.

سطح سوم

سپس مقداری بیسکویت ساده یا شکلاتی را با دست خرد کنید و داخل خامه بریزید و مخلوط کنید تا خامه در همه قسمت ها پخش شود سپس به سلیقه و ذائقه خود مقداری شکلات تخته ای برش دهید و داخل خامه بریزید و مخلوط کنید تا خامه شود. پخش شده است.

مرحله چهارم

سپس مخلوط خامه و شکلات و بیسکویت را در ظرفی که بیسکویت ها را در آن چیده اید بریزید و با کفگیر پهن کنید سپس سطح مواد را صاف کنید و به مدت 7 تا 8 ساعت در یخچال بگذارید تا دسر سفت و غلیظ شود. طعم مواد ترکیب شده است.

مرحله پنجم

بعد از گذشت این مدت ظرف را از یخچال خارج کرده و با استفاده از لبه های پلاستیک آن را از ظرف خارج کرده یا فرم دهید و در ظرف دیگری قرار دهید سپس مقداری آلبالو را بشویید و هسته های آن را جدا کرده و از وسط نصف کنید و روی ماک بگذارید. یک دسر

مرحله ششم

با توجه به ذائقه و ذائقه خود می توانید از هر میوه دیگری به جای آلبالو بنا به ذائقه خود استفاده کنید یا از بستنی میوه ای طعم دار که دوست دارید برای دسر استفاده کنید یا مقداری شکلات آب کنید و روی دسر بریزید.

مرحله هفتم

سپس دسر تابستانی را به اندازه و شکل دلخواه برش بزنید و چند برش در ظرف مناسبی بریزید و با برش های توت فرنگی، گیلاس، آلبالو و موز تزئین کنید و به عنوان یک دسر شیک، ساده، خوشمزه و پرطرفدار با چای سرو کنید و قهوه سرو کنید.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا