آشپزی

طرز تهیه سالاد ماکارونی مکزیکی با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه سالاد ماکارونی مکزیکی را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه سالاد پاستا مکزیکی

سالاد ماکارونی مکزیکی یکی از سالادهای خوشمزه و ساده در مکزیک است که با مواد مختلف درست می شود تا آموزش کامل و مرحله به مرحله را ببینید. طرز تهیه سالاد پاستا مکزیکی برای و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

محصولات مورد نیاز برای 4 نفر
پاستا 350 گرم
ذرت کنسرو شده 1 فنجان
پیاز قرمز 1 قطعه
فلفل سبز تند 1 تا 2 عدد
گوجه فرنگی 1 تا 2 عدد
فلفل قرمز 1 قطعه
مواد لازم برای سس
ماست ½ فنجان
سس مایونز 1 تا 2 قاشق غذاخوری
پنیر چدار ½ فنجان
روغن زیتون 1 قاشق غذاخوری
آبلیموی تازه 3 قاشق غذاخوری
سیر 1 تا 2 قرص
سرکه بازامیک 1 تا 2 قاشق غذاخوری
عسل ½ قاشق چایخوری
پودر آویشن ½ قاشق چایخوری
گشنیز و جعفری 2 قاشق غذاخوری
پیازچه 2 ساقه
نمک و فلفل کافی

طرز تهیه سالاد پاستا مکزیکی

مرحله اول

برای تهیه سالاد ماکارونی مکزیکی ساده، ابتدا یک قابلمه مناسب را تا نیمه از آب پر کنید، سپس آن را روی حرارت زیاد قرار دهید و آب را بجوشانید. سپس پاستا را در آب جوش بریزید.

مرحله دوم

حالا اجازه دهید پاستا به مدت 7 تا 10 دقیقه در آب در حال جوش بماند تا کاملا بپزد. سپس پس از گذشت این مدت پاستا را در آبکش ریخته و آبکشی می کنیم سپس در یخچال قرار می دهیم تا کاملا خنک شود.

سطح سوم

در این مرحله کنسرو ذرت را داخل آبکش می ریزیم تا آب اضافی آن گرفته شود. سپس پیاز را پوست گرفته و بشویید، سپس آن را به ورقه های نازک برش دهید. سپس فلفل را می شوییم.

مرحله چهارم

حالا فلفل را به شکل دلخواه برش می دهیم. سپس گوجه فرنگی و فلفل سبز را بشویید سپس آنها را ریز خرد کنید. سپس ذرت ها را به همراه پیاز، گوجه فرنگی، فلفل و فلفل سبز در ظرف مناسبی بریزید.

مرحله پنجم

در این مرحله سس سالاد را آماده می کنیم، برای این منظور ابتدا ماست را به همراه سس مایونز در ظرف مناسبی می ریزیم و با چنگال هم می زنیم تا قوام ماست و سس باز شود و بعد با هم مخلوط می شوند. لباس فرم.

مرحله ششم

حالا روغن زیتون، سس بالزامیک، آب لیموترش تازه و پنیر چدار را داخل سس و ماست بریزید و خوب هم بزنید تا مواد یکدست و یکدست شوند. سپس پوسته های سیر را جدا می کنیم سپس با رنده ریز رنده می کنیم.

مرحله هفتم

در این مرحله گشنیز و جعفری و پیازچه را می شوییم سپس در آبکش می گذاریم و می گذاریم آب اضافی آنها کشیده شود. سپس گشنیز و جعفری را روی تخته گوشت گذاشته و ریز خرد می کنیم.

مرحله هشتم

حالا پیاز را نگینی خرد کرده و همراه با گشنیز و جعفری به مخلوط سس اضافه کنید. سپس سیر، عسل، پودر آویشن، نمک و فلفل را به سس اضافه کنید و خوب هم بزنید تا مواد با هم ترکیب شوند.

مرحله نهم

در این مرحله پاستا را از یخچال خارج می کنیم سپس به مخلوط سبزیجات اضافه می کنیم و روی آن را با سس می پوشانیم. سپس با قاشق مواد را هم می زنیم تا سس با سالاد مخلوط شود سپس سالاد را در یخچال نگهداری می کنیم.

مرحله دهم

سرگرمی روز سالاد را به مدت 1 ساعت در یخچال استراحت دهید تا طعم ها با هم مخلوط شوند. سرگرمی روز بعد از گذشت این مدت سالاد را از یخچال خارج کرده و با لیموترش تازه سرو می کنیم. نوش جان.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا