آشپزی

طرز تهیه سالاد مکزیکی با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه سالاد مکزیکی را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

دستور تهیه سالاد مکزیکی

سالاد مکزیکی یکی از انواع سالادهای خوشمزه و بین المللی است که با مواد مختلف تهیه می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سالاد مکزیکی در ادامه مطلب و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

محصولات مورد نیاز برای 3 نفر
کنسرو لوبیا قرمز 1 جعبه
ذرت 1 کاسه
خيار شور 2 عدد
پیاز 1 قطعه
جعفری تازه 1 کاسه
هویج 2 عدد
کلم قرمز ¼ کلم کوچک
مواد لازم برای سس
روغن زیتون کافی
آبلیموی تازه کافی
فلفل سیاه، نمک و پاپریکا کافی

دستور تهیه سالاد مکزیکی

مرحله اول

برای تهیه سالاد مکزیکی خوشمزه در ابتدای کار کلم قرمز را به صورت نوارهای نازک برش داده و در ظرف مناسبی بریزید سپس هویج را درشت رنده کرده و به همراه ذرت به ظرف اضافه کنید.

مرحله دوم

حالا ترشی را به صورت ورقه های نازک برش دهید و به همراه لوبیا قرمز کنسرو شده به کاسه اضافه کنید. سپس جعفری را خرد کرده و پیاز را نازک حلقه کرده و به ظرف اضافه کنید.

سطح سوم

در این مرحله سس سالاد را به این صورت که روغن زیتون، فلفل سیاه، آبلیموی تازه، فلفل قرمز و نمک را در ظرف مناسبی ریخته و خوب هم می زنیم، سس سالاد را آماده می کنیم.

مرحله چهارم

حالا سس هموژنیزه را روی مواد سالاد بمالید و با استفاده از دو قاشق سالاد را زیر و رو کنید تا سس جذب مواد شود. در آخر سالاد را ۱ ساعت در یخچال بگذارید و سرو کنید. نوش جان.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا