آشپزی

طرز تهیه سوسیس بندری مجلسی با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه سوسیس بندری مجلسی را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه شراب بندری

ساندویچ سوسیس بندری از یک غذای بسیار خوشمزه دهه شصتی است که امروزه با تغییرات زیادی در برخی از فست فودها سرو می شود برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه شراب بندری برای و سرگرمی روز سایت همراه باشید

محصولات مورد نیاز برای 4 نفر
سوسیس کوکتل 8 عدد
پیاز 3 عدد بزرگ
فلفل سیاه (اختیاری) ½ فلفل سیاه
رب گوجه فرنگی 2 قاشق غذاخوری
نمک و فلفل کافی
فلفل سیاه، زردچوبه و کره کافی

طرز تهیه شراب بندری

مرحله اول

من آماده می کنم شراب بندری مخصوص ابتدا پیاز را به ورقه های نازک و یکدست خرد می کنیم. توجه داشته باشید کالباس بندری از آن دسته خوراکی هایی است که هر چه پیاز بیشتر باشد خوشمزه تر می شود. پس زیاد از پیاز استفاده نکنید.

مرحله دوم

در این مرحله سوسیس ها را مورب برش دهید و کنار بگذارید. برای تهیه شراب پورت بهتر است از کوکتل سوئیسی استفاده کنید، زیرا قطر آن نسبت به سوسیس آلمانی بیشتر است و ظاهر زیباتری به غذا می دهد.

سطح سوم

توجه داشته باشید که افزودن فلفل سیاه به این غذا اختیاری است اما توصیه می شود حداقل یک بار این غذا را با فلفل سیاه امتحان کنید زیرا طعم بندری بسیار خوبی می دهد.

مرحله چهارم

در این مرحله فلفل ها را مانند پیاز نازک و یکدست خرد می کنیم. سپس ظرف مناسبی روی اجاق می گذاریم و کمی روغن می ریزیم و پیاز را به تابه اضافه می کنیم و خوب تفت می دهیم.

مرحله پنجم

توجه داشته باشید که پیاز باید سرخ شود تا کمی تغییر رنگ دهد و کاملا نرم شود. به هیچ وجه پیاز را زیاد سرخ نکنیم تا خشک شود. سپس مقداری زردچوبه و فلفل سیاه به پیاز اضافه می کنیم.

مرحله ششم

حالا پیاز را با ادویه ها کمی تفت می دهم تا عطر ادویه ها را بگیرد سپس فلفل را به همراه فلفل قرمز و در صورت تمایل مقداری فلفل قرمز به تابه اضافه می کنیم. فلفل را تفت دهید تا نرم شود.

مرحله هفتم

در این مرحله پوره گوجه فرنگی را به تابه اضافه می کنیم و حدود 4-5 دقیقه تفت می دهیم تا طعم خامی پوره گوجه فرنگی را به خود بگیرد و رنگ آن روشن شود. سپس سوسیس ها را به تابه اضافه می کنیم و فقط یکی دو دقیقه تفت می دهیم تا کمی تغییر رنگ دهند.

مرحله هشتم

نیازی به تفت دادن سوسیس و کالباس جداگانه نیست زیرا سوسیس سرخ شده طعم ها را جذب نمی کند. همچنین سرخ کردن سوسیس باعث پف و خشک شدن آن می شود.

مرحله نهم

حالا یک سوم فنجان آب جوش با کمی نمک به ماهیتابه اضافه کنید و در تابه را بپوشانید. به این ترتیب پوره گوجه فرنگی سختی خود را از دست می دهد و به طور یکنواخت در غذا پخش می شود.

مرحله دهم

در این مرحله اجازه دهید آب تابه تخلیه شود و پورت داخل روغن بیفتد. سرگرمی روز شراب بندری را در ظرف مورد نظر بریزید و با نان باگت و ترشی و گوجه فرنگی خرد شده سرو کنید.

نکاتی برای تهیه شراب بندری

با قارچ و پنیر

اگر بخواهیم این غذای خوشمزه را با قارچ و پنیر درست کنیم، ابتدا برای هر نفر ۲ تا ۳ عدد قارچ متوسط ​​برش می دهیم و با کمی روغن تفت می دهیم تا کاملا سرخ شوند. در آخر به ازای هر نفر 1 قاشق غذاخوری پنیر پیتزای رنده شده را به تابه اضافه کنید و خوب هم بزنید تا پنیر آب شود سپس به ساندویچ ها اضافه کنید.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا