آشپزی

طرز تهیه سیب زمینی برشته با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه سیب زمینی برشته را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه سیب زمینی پخته

سیب زمینی پخته از غذاهای بین المللی ساده و بسیار خوشمزه ای است که می توانیم با طعم های مختلف آن ها را تهیه کنیم تا آموزش کامل مرحله به مرحله را ببینید. طرز تهیه سیب زمینی پخته برای و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

محصولات مورد نیاز برای 4 نفر
سیب زمینیها 12 قطعه کوچک
کره 20 گرم
نمک و فلفل کافی

طرز تهیه سیب زمینی پخته

مرحله اول

من آماده می کنم سیب زمینی پخته خوشمزه در ابتدای کار سیب زمینی ها را شسته و در قابلمه مناسبی می ریزیم سپس 2 لیوان آب اضافه می کنیم و قابلمه را روی حرارت زیاد می گذاریم.

نکته: با افزودن کمی نمک به سیب زمینی هایی که در حال آب پز هستند، سیب زمینی ها سرگرمی روز خوشمزه تر می شوند.

مرحله دوم

بعد از 30 دقیقه سیب زمینی ها را از قابلمه خارج کرده و پوست آنها را بگیرید. توجه داشته باشید که پوست کندن سیب زمینی ها اختیاری است و می توانیم با پوست هم درست کنیم.

سطح سوم

در این مرحله سیب زمینی ها را با پشت لیوان یا چیز دیگری فشار می دهیم تا کمی له شوند. توجه داشته باشید که فشار فقط باید به اندازه ای باشد که سیب زمینی ها ترک بخورند.

مرحله چهارم

در این مدت فر را با دمای 200 درجه سانتیگراد روشن می کنیم و می گذاریم خوب گرم شود.

مرحله پنجم

کره را در یک کاسه فلزی بریزید و به روش حمام آب روی بخار آب ذوب کنید سپس کمی نمک و فلفل اضافه کنید و هم بزنید تا مواد با هم ترکیب شوند.

مرحله ششم

حالا مخلوط کره و ادویه ها را با قلم مو روی سیب زمینی ها می مالیم. سپس سینی را در فر قرار دهید و سیب زمینی ها را به مدت 15-20 دقیقه در فر بگذارید تا پخته شوند.

مرحله هفتم

اگر فر نداریم تابه ای روی اجاق می گذاریم و کمی روغن و روغن مایع اضافه می کنیم. سپس سیب زمینی ها را از دو طرف خوب سرخ کنید تا برشته و خشک شوند.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا