آشپزی

طرز تهیه شیرینی نسکافه ای با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه شیرینی نسکافه ای را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه شیرینی نسکافه ای

شیرینی نسکافه ای یکی از انواع شیرینی های خوشمزه و ساده است که برای دیدن آموزش کامل و قدم به قدم آن بسیار مناسب است. طرز تهیه شیرینی نسکافه ای برای و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

مواد لازم برای نسکافه شیرین
کره 90 گرم
ارد 150 گرم
شکر پودر شده 60 گرم
پودر کاکائو 9 گرم
پودر نسکافه 5 گرم
زرده 1 قطعه
نمک ⅓ قاشق چایخوری
وانیل ¼ قاشق چایخوری
مواد لازم برای نسکافه شیرین
شکلات 2 قاشق غذاخوری
شیر عسلی 4 قاشق غذاخوری

طرز تهیه شیرینی نسکافه ای

مرحله اول

برای تهیه بیسکویت نسکافه ای لذیذ در ابتدای کار کره را از 30 دقیقه قبل از یخچال خارج کرده و اجازه دهید دمای آن با دمای محیط سازگار شود. حالا کره را به همراه پودر قند در ظرف مناسبی بریزید.

مرحله دوم

در مرحله بعد مواد داخل کاسه را با همزن برقی با سرعت بالا به مدت سه دقیقه هم بزنید تا یکدست و یکدست شود. حالا زرده تخم مرغ و وانیل را داخل کاسه بریزید و به مدت یک دقیقه خوب هم بزنید.

سطح سوم

حواستان باشد که در بین کار چند بار کاسه را بردارید تا زرده یکنواخت مخلوط شود و بوی نامطبوع آن از بین برود. حالا پودر کاکائو را به همراه پودر نسکافه به کاسه اضافه کنید.

مرحله چهارم

سپس مخلوط کره را با همزن میزنیم تا تغییر رنگ دهد سپس آرد را 3 بار الک میکنیم و با نمک کم کم به ظرف اضافه میکنیم و با لیسک هم میزنیم تا خمیر نرمی به دست آید که به دست نچسبد.

مرحله پنجم

سپس خمیر را در کیسه فریزر قرار داده و پهن می کنیم و به مدت 30 دقیقه در یخچال قرار می دهیم تا خنک شود. در این فاصله فر را با دمای 170 درجه سانتیگراد روشن می کنیم تا فر کاملا گرم شود.

مرحله ششم

در مرحله بعد، شکلات شیری را روی اجاق گاز روی کتری گرم کنید تا آب شود، سپس شیر عسلی را اضافه کنید و هم بزنید. بعد از استراحت خمیر را بین دو کیسه فریزر به ضخامت ۲ میلی متر باز می کنیم.

مرحله هفتم

حالا با چاقوی مورد نظرتان خمیر را شکل دهید سپس وسط نیمی از خمیر را سوراخ کنید. سپس خمیر را در قالبی که با کاغذ نسوز پوشانده ایم می چینیم و قالب را در طبقه وسط فر قرار می دهیم.

مرحله هشتم

حالا اجازه دهید شیرینی ها به مدت 10 تا 15 دقیقه در فر بمانند تا کاملا پخته شوند. بعد از این مدت قالب را از فر خارج کرده و اجازه دهید کیک ها بدون دست زدن به آن ها کاملا خنک شوند.

مرحله نهم

در آخر روی پای ساده کمی شکلات یا شیر عسلی بریزید و قسمتی از پای را سوراخ دار روی آن قرار دهید و با خلال های پسته و رزماری تزئین کنید و سرو کنید. نوش جان.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا