آشپزی

طرز تهیه شیرینی پای آناناس +راز خوشمزگی در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

طرز تهیه کیک آناناسی

پای آناناس یکی از انواع کیک های خوشمزه و پرطرفدار است که برای سرو در مهمانی های خاص مناسب است، آموزش کامل و مرحله به مرحله را مشاهده کنید. طرز تهیه کیک آناناسی برای سرگرمی روز همراه باشید

مواد لازم برای کیک آناناسی
ارد 150 گرم
یک تخم مرغ 2 عدد
شکر پودر شده 110 گرم
کره 110 گرم
روغن مایع 10 گرم
پودر خمیرمایه 1 قاشق چایخوری
نشاسته ذرت 25 گرم
آب آناناس ¼ فنجان
آب نارگیل 1 قاشق غذاخوری
وانیل ⅛ قاشق چایخوری
آناناس کنسرو شده کافی

طرز تهیه کیک آناناسی

مرحله اول

من آماده می کنم کیک آناناسی خوشمزه در ابتدای کار تمام مواد سرد شده را از یخچال خارج کرده و در قسمت آشپزخانه قرار می دهیم و بعد از آن اجازه می دهیم مواد با دمای محیط سازگار شوند. حالا فر را با دمای 180 درجه سانتیگراد قرار می دهیم تا گرم شود.

مرحله دوم

سپس کره، روغن مایع و پودر قند را در ظرف مناسبی بریزید و با همزن برقی به مدت 5 دقیقه هم بزنید تا مخلوط کره سبک و پفکی شود. حالا تخم مرغ ها را یکی یکی به کاسه اضافه کنید و هر کدام را 30 ثانیه بزنید.

سطح سوم

با آخرین تخم مرغ وانیل را اضافه کنید و به هم زدن ادامه دهید تا مواد با هم مخلوط شوند سپس کاسه را در بین آن بردارید تا مواد یکنواخت مخلوط شوند. حالا آرد و بکینگ پودر و نشاسته ذرت را داخل الک بریزید و 3 بار الک کنید.

مرحله چهارم

در این مرحله مواد خشک را به همراه آب آناناس و آب نارگیل در 2 مرحله به کاسه اضافه می کنیم و با لیسک به صورت دورانی هم می زنیم تا بافت مایه کیک یکدست شود. حالا داخل قالب مافین کاغذهای کپسولی می ریزیم.

مرحله پنجم

سپس دو سوم کاغذهای کپسول را با خمیر کیک پر می کنیم، سپس دایره های کمپوت آناناس را از وسط نصف کرده و روی خمیر کیک قرار می دهیم. حالا قالب را در طبقه وسط فر قرار دهید و بگذارید کیک به مدت 30 دقیقه در فر بماند تا پخته شود.

مرحله ششم

بعد از این مدت که روی کیک کاملا طلایی و زیبا شد، قالب را از فر خارج کرده و اجازه دهید پای آناناس کاملا خنک شود، سپس روی آن ها را با کمی عسل بمالید و با خاک پسته تزئین کنید. نوش جان.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا