آشپزی

طرز تهیه شیرینی کره بادام زمینی +راز خوشمزگی در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

طرز تهیه کوکی کره بادام زمینی

بیسکویت کره بادام زمینی یکی از انواع شیرینی های خوشمزه و پرطرفدار است که با مواد و دستورهای مختلف تهیه می شود برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله تهیه کوکی کره بادام زمینی در ادامه مطلب سرگرمی روز همراه باشید

مواد لازم برای شیرینی کره بادام زمینی
کره بادام زمینی 300 گرم
کره 210 گرم
شکر پودر شده 210 گرم
بیسکویت پای بوربن 2 بسته
مواد لازم برای شیرینی
کره بادام زمینی 60 گرم
شکلات تیره یا شیری کافی

طرز تهیه کوکی کره بادام زمینی

مرحله اول

برای تهیه شیرینی های خوشمزه کره بادام زمینی، کره و کره بادام زمینی را 30 دقیقه قبل از شروع از یخچال خارج کنید و اجازه دهید تا به دمای محیط بروند و نرم شوند.

مرحله دوم

سپس کره بادام زمینی را به همراه پودر قند و کره در ظرف مناسبی می ریزیم و با دور تند همزن برقی خوب هم می زنیم تا مواد مخلوط و یکدست شوند. حالا بیسکویت ها را کمی خرد می کنیم و داخل غذاساز می ریزیم.

سطح سوم

در مرحله بعد کوکی ها را خوب هم می زنیم تا کاملا پودر شوند، سپس پودر کوکی را به کاسه حاوی مخلوط کره بادام زمینی اضافه می کنیم و با لیسک خوب هم می زنیم تا مواد با هم ترکیب شوند و بافت خمیری پیدا کنند.

مرحله چهارم

سپس خمیر به دست آمده را در قالب مناسب بریزید سپس با کفگیر آن را خوب صاف کنید. حالا قالب را به مدت 2 ساعت در یخچال قرار دهید تا لایه اول کیک کاملا سفت شود.

مرحله پنجم

اگر زمان کافی ندارید می توانید قالب را به مدت 30 دقیقه در فریزر قرار دهید تا لایه اول کیک سفت شده و خنک شود. بعد از این مدت کره بادام زمینی را به همراه مقداری شکلات تلخ در ظرف مناسبی بریزید.

مرحله ششم

حالا کاسه را روی حرارت کتری قرار دهید و مخلوط کره بادام زمینی و شکلات را آب کنید. سپس قالب را از یخچال خارج کرده و مواد کیک را به طور یکنواخت داخل قالب بریزید.

مرحله هفتم

وقتی کیک شکلاتی را کاملا صاف کردیم قالب را به یخچال برگردانید و ۱ ساعت استراحت دهید تا روی کیک ببندد سپس برش بزنید و سرو کنید. نوش جان.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا