آشپزی

طرز تهیه لقمه پیتزایی با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه لقمه پیتزایی را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه یک تکه پیتزا

لقمه پیتزا یکی از فینگر فودهای خوش طعم و لذیذ است که بافتی شبیه پیتزا دارد و اندازه آن کوچکتر است، می توانید از لقمه پیتزا به عنوان یک پیش غذای ساده و خوشمزه یا یک غذای محبوب برای پذیرایی و مهمانی استفاده کنید. برای معرفی کامل و گام به گام طرز تهیه یک تکه پیتزا برای و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

عناصر مقدار مواد
نان لواش نرم 2 عدد
پیاز ارزشمند 1 قطعه
سیب زمینی ناگینی 1 قطعه
فلفل شیرین 1 قطعه
قارچ ارزشمند 5 تکه
گوشت چرخکرده 150 گرم
رب گوجه فرنگی یا سس گوجه فرنگی 1 قاشق غذاخوری
نمک و فلفل کافی
پودر زردچوبه و آویشن هر کدام 1 قاشق چایخوری
پودر فلفل سیاه و ادویه کاری هر کدام 1 قاشق چایخوری
پل بیبر 1 قاشق چایخوری
پیتزا با پنیر 1 فنجان به دلخواه
سس کچاپ یا گوجه فرنگی برای تزیین کافی
پودر آویشن برای تزیین کافی

طرز تهیه یک تکه پیتزا

مرحله 1: سیب زمینی ها را بشویید و برش دهید

ابتدا سیب زمینی ها را پوست بگیرید و ریز خرد کنید سپس سیب زمینی ها را شسته و در سبدی بریزید و اجازه دهید آب اضافی آنها گرفته شود و وقتی سیب زمینی ها خشک شدند در تابه ای کمی روغن بریزید و روی حرارت ملایم قرار دهید تا کاملا خوب شود. داغ بودن

مرحله 2: سیب زمینی های ورقه شده را سرخ کنید

سپس سیب زمینی های خرد شده را در تابه بریزید و سرخ کنید تا سرخ و طلایی شوند و بعد از اینکه خوب سرخ شدند با کفگیر همه قسمت های سیب زمینی ها را از تابه جدا کرده و در ظرف دیگری قرار دهید و کنار بگذارید.

مرحله 3: پیاز را خرد کرده و سرخ کنید

سپس پیاز را پوست گرفته و بشویید و نگینی خرد کنید و در همان تابه یا تابه دیگری کمی روغن بریزید و تابه را روی حرارت ملایم قرار دهید تا روغن داغ شود سپس پیاز را در تابه بریزید و خوب تفت دهید تا زمانی که روغن داغ شود. شفاف می شود

مرحله 4: سینه مرغ چرخ کرده یا رنده شده را تفت دهید

سپس مقداری گوشت چرخ کرده را در تابه بریزید و با پیاز تفت دهید تا تمام قسمت های گوشت کاملا سرخ شود تا رنگ آن تغییر کند، به جای گوشت چرخ کرده می توانید از سینه مرغ که ریز خرد شده است استفاده کنید.

مرحله 5: به جای گوشت چرخ کرده از سینه مرغ یا سوسیس استفاده کنید

به جای گوشت چرخ کرده یا سینه مرغ میتونید از سوسیس ناگینی یا ژامبون خرد شده استفاده کنید یا از مرغ از قبل پخته و رنده شده استفاده کنید که ظاهر ماده میانی کاملا خوشمزه است.

مرحله ششم: ادویه ها را به مواد داخل تابه خرد کنید

سپس ادویه هایی که شامل نمک، زردچوبه، فلفل سیاه، پودر آویشن، پودر فلفل قرمز، ادویه کاری و پودر فلفل سیاه است را به مقدار دلخواه به مواد اضافه کنید، تفت دهید تا عطر ادویه ها در مواد پخش شود، رنگ زردچوبه را باز کرده و مواد تابه را مخلوط کنید.

مرحله 7: فلفل دلمه ای خرد شده را اضافه کنید

وقتی ادویه ها خوب برشته شدند فلفل های رنگی را که از قبل شسته اید خشک کنید و نگینی خرد کنید و در تابه بریزید و با سایر محصولات تفت دهید تا طعم فلفل ها به خورد گوشت و سایر مواد برود.

مرحله هشتم: فلفل ها را بشویید و خرد کنید

سعی کنید از فلفل های زرد، سبز و قرمز برای جذاب تر جلوه دادن لقمه پیتزا استفاده کنید، اما اگر همه رنگ ها در دسترس نیستند، می توانید فقط از یک یا دو رنگ فلفل بر اساس سلیقه خود استفاده کنید. عناصر.

مرحله نهم: قارچ ها را بشویید، برش دهید و سرخ کنید

سپس قارچ ها را شسته و خشک کرده، قسمت های آسیب دیده را جدا کرده، حلقه ای برش می دهیم، در تابه را می ریزیم، بعد از اضافه کردن قارچ، حرارت را زیاد می کنیم تا قارچ ها نشتی نداشته باشند، سپس قارچ ها را خوب تفت می دهیم.

مرحله 10: کمی آبلیمو اضافه کنید تا قارچ ها قهوه ای نشوند

برای اینکه رنگ قارچ ها تیره نشود می توانید یک قاشق چای خوری آبلیموی تازه به قارچ ها اضافه کنید، با آنها مخلوط کنید تا رنگ قارچ ها تیره نشود.

مرحله یازدهم: پوره گوجه فرنگی را اضافه کرده و تفت دهید

سپس مقداری رب گوجه فرنگی را در تابه بریزید، تفت دهید تا بوی خامی رب گرفته شود و رب گوجه فرنگی رنگی شود، رب را باید با بقیه مواد مخلوط کنید، می توانید به جای رب گوجه فرنگی از سس گوجه فرنگی استفاده کنید، بریزید. با مواد تابه کنید تا گوشت مزه دار شود.

مرحله دوازدهم: سیب زمینی سرخ شده را به مواد داخل تابه اضافه کنید

در مرحله بعد سیب زمینی سرخ شده را به مواد داخل ماهیتابه اضافه کنید، هم بزنید تا عطر و طعم همه مواد با هم مخلوط شده و خوب بپزند، سپس تابه را از روی حرارت بردارید و مدتی کنار بگذارید. حرارت مواد داخل آن کاهش می یابد.

مرحله سیزدهم: برش نان لواش، ریختن مواد داخل نان و بستن

در مرحله بعد مقداری نان پیتا نرم را به صورت نوارهای بلند به عرض ۷ تا ۸ سانتی متر و طول ۲۰ سانتی متر برش دهید سپس دو تکه نان به هم شکل و اندازه را به شکل پلاس روی هم قرار دهید سپس مقداری از مخلوط را اضافه کنید. از مواد داخل نان ها بریزید.

مرحله چهاردهم: پنیر پیتزا را به مخلوط اضافه کنید

سپس مقداری پنیر پیتزا با توجه به ذائقه خود روی مواد بریزید، استفاده از پنیر پیتزا به ذائقه شما بستگی دارد، می توانید مقدار آن را کم یا زیاد کنید، اما استفاده از پنیر پیتزا باعث کشسانی و لذیذتر شدن لقمه پیتزا می شود. .

مرحله 15: رول های نان را تا کنید و لقمه های پیتزا را شکل دهید

سپس نان رولت ها را به صورت کیسه ای روی هم تا کنید تا مواد داخل آن نریزد، همه لقمه های پیتزا را به همین ترتیب آماده کنید تا لقمه ها یک شکل شوند، سپس کمی روغن بریزید. ماهیتابه را روی حرارت ملایم قرار دهید تا روغن داغ شود.

مرحله شانزدهم: لقمه ها را در تابه بریزید و سرخ کنید

سپس لقمه های پیتزا را در تابه قرار دهید تا باز نشوند، بگذارید یک طرف لقمه کاملا قرمز و طلایی شود، سپس لقمه را بچرخانید تا طرف دیگر هم قرمز و طلایی شود، همه لقمه ها را به همین ترتیب سرخ کنید. .

مرحله 17: برش های پیتزا را تزئین کنید

بعد از اینکه لقمه های پیتزا خوب سرخ شدند از ماهیتابه خارج کرده و در ظرف دیگری بریزید سپس به دلخواه روی لقمه ها سس کچاپ یا گوجه فرنگی بریزید و با کمی پودر آویشن روی آن ها بپاشید و تزئین کنید.

مرحله 18: یک تکه پیتزا سرو کنید

در آخر لقمه پیتزا را به عنوان یک غذای خوشمزه و پرطرفدار یا یک پیش غذای دلچسب و ساده برای پذیرایی و مهمانی به همراه انواع سس های خوشمزه، انواع دارچین و تاپینگ سرو کنید.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا