آشپزی

طرز تهیه پاناکوتا سه رنگ با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه پاناکوتا سه رنگ را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه پاناکوتا سه رنگ

پاناکوتا سه رنگ یکی از انواع دسرهای خوشمزه و لذیذ است و از سه لایه مختلف با طعم های متنوع و فوق العاده تشکیل شده است.این دسر خوشمزه بسیار راحت و سریع تهیه می شود و برای پذیرایی و مهمانی بسیار مناسب است و طرفداران زیادی دارد. برای معرفی کامل و گام به گام طرز تهیه پاناکوتا سه رنگ برای و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

مواد مورد نیاز برای لایه پایه مقدار مواد
کرم رنگ 3 فنجان، هر فنجان معادل 240 میلی لیتر
شیر نر 1 فنجان
شکر قهوهای 5 قاشق غذاخوری
وانیل یا پودر وانیل 1 دانه آسیاب شده یا نصف قاشق چایخوری
ژلاتین 1 و نیم قاشق غذاخوری
اب 2 و نیم قاشق غذاخوری
مواد لازم برای لایه قهوه مقدار مواد
پودر قهوه فوری 2 قاشق غذاخوری
مواد لازم برای لایه شکلاتی مقدار مواد
پودر کاکائو 2 قاشق غذاخوری
شکلات آب شده 1/4 فنجان
کرم رنگ 2 قاشق غذاخوری

طرز تهیه پاناکوتا سه رنگ

مرحله 1: تهیه ابزار و مواد اولیه

من آماده می کنم پاناکوتا سه رنگ ابتدا قالب کمربندی را کاملا چرب کنید و سپس یک تکه فویل زیر قالب قرار دهید تا پایه شکل بگیرد و سپس در ظرف کوچکی مقداری ژلاتین بریزید و مقداری آب به آن اضافه کنید و با هم مخلوط کنید و کنار بگذارید تا ژلاتین نرم و آماده شود.

مرحله 2: مخلوط پایه را آماده کنید

در مرحله بعد مقداری شیر را در ظرفی ریخته و سپس خامه را اضافه کرده و هم بزنید تا کاملا یکدست شود و سپس مقداری شکر قهوه ای به مخلوط اضافه کنید و هم بزنید تا شکر در مواد حل شود و بافت یکدست و یکدست شود.

مرحله 3: طعم دهنده وانیل را اضافه کنید و مخلوط را گرم کنید

سپس مقداری وانیل به مخلوط اضافه کرده و هم می زنیم تا عطر وانیل در مواد به مشام برسد و روی حرارت ملایم قرار می دهیم و مخلوط را مدام هم می زنیم تا همه مواد خوب مخلوط و یکدست شوند و اجازه می دهیم مخلوط به مدت 5 دقیقه بجوشد. گرم

مرحله 4: پایان مرحله گرمایش

وقتی مخلوط کمی غلیظ شد و شکر کاملا در مخلوط حل شد، مقدار شکر را اندازه کنید و اندازه شکر را اندازه بگیرید که آیا مقدار شکر کافی است یا نه، پس از تنظیم مقدار شکر، ظرف را از روی حرارت بردارید و نگه دارید. آن را به کنار

مرحله 5: استفاده از وانیل یا عصاره وانیل

سپس غلاف وانیل را بردارید و دور بیندازید و روی دانه وانیل یک خراش کوچک ایجاد کنید و داخل مواد بریزید و هم بزنید تا خوب مخلوط شود و عطر وانیل پخش شود و به جای دانه های وانیل می توانید از کمی پودر وانیل یا عصاره وانیل استفاده کنید.

مرحله ششم: ژلاتین را با هم ترکیب کرده و مخلوط را به سه قسمت تقسیم کنید

ژلاتین را خوب مخلوط کنید و از صافی رد کنید تا بافت آن یکدست و یکدست شود سپس مخلوط خامه را به سه قسمت تقسیم کرده و به همین ترتیب یک قسمت را کنار بگذارید سپس به قسمت دیگر کمی قهوه اضافه کنید و هم بزنید تا یکدست شود.

مرحله هفتم: لایه شکلاتی را با استفاده از کاکائو و شکلات آماده کنید

سپس به قسمت سوم مقداری پودر کاکائو اضافه کنید و هم بزنید تا خوب مخلوط شود و عطر کاکائو پخش شود و شکلات را در ظرف کوچکی بریزید و روی حرارت غیر مستقیم بگذارید تا شکلات آب شود.

مرحله هشتم: لایه شکلاتی را تمام کرده و خامه را اضافه کنید

سپس شکلات ذوب شده را به قسمت سوم مخلوط خامه اضافه کنید و هم بزنید تا کاملا یکدست شود و طعم شکلات ذوب شده به آن اضافه شود، سپس مقداری خامه به مخلوط اضافه کنید و خوب هم بزنید.

مرحله نهم: لایه اول را در قالب آماده کنید

سپس خامه ساده را داخل قالب بریزید و آن را صاف کنید و اگر از دو قالب برای تهیه دسر استفاده می کنید خامه ساده را به دو قسمت تقسیم کنید و هر قسمت را در یک قالب ریخته و صاف کنید سپس قالب یا قالب ها را در یخچال قرار دهید. ، دادن

مرحله 10: لایه ها را تقویت کنید

سپس قالب را به مدت نیم ساعت در یخچال بگذارید و لایه خامه ای کاملاً شکل خود را به خود بگیرد و بافت آن سفت و غلیظ شود، سپس قالب را از یخچال خارج کنید و سپس پاناکوتا قهوه را روی آن بریزید و بگذارید. دوباره در یخچال قالب بزنید

مرحله 11: آماده سازی و افزودن لایه قهوه

سپس اجازه دهید پاناکوتا قهوه سفت شود و منسجم شود، سپس قالب را از یخچال خارج کرده و قسمت شکلاتی را روی لایه قهوه ریخته و پهن کنید، سپس قالب را از شب تا صبح در یخچال بگذارید و شکلات را بگذارید. خوب استراحت کن..

مرحله دوازدهم: پاناکوتا را از ماهیتابه خارج کرده و برای سرو آماده کنید

وقتی لایه شکلاتی خودش را گرفت و سفت و غلیظ شد، قالب را از یخچال خارج کرده و به آرامی قالب روبان را باز کرده و پاناکوتای سه رنگ را خارج کرده و در ظرف دیگری قرار دهید، سپس مقداری سس قهوه روی پاناکوتا بریزید.

مرحله 13: تزئین و سرو نهایی پاناکوتا

سپس با توجه به سلیقه و سلیقه خود می توانید پاناکوتای سه رنگ را با پودر پسته و گردو خرد شده و چند تکه حلقه موز تزیین کنید سپس پاناکوتای سه رنگ را به عنوان یک دسر شیک و رسمی با انواع دارچین برای پذیرایی سرو کنید. مهمانی.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا