آشپزی

طرز تهیه پودینگ شیر با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه پودینگ شیر را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه پودینگ شیر

شیرپودینگ یکی از دسرهای بین المللی پرطرفدار و خوشمزه است که با مواد مختلف درست می شود تا آموزش کامل و مرحله به مرحله آن را ببینید. طرز تهیه پودینگ شیر برای و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

مواد لازم برای 10 نفر
شیر عسلی 800 گرم
آبلیموی تازه 100 میلی لیتر
شیر نر 400 میلی لیتر
پودر ژلاتین 20 گرم
آب سرد 12 قاشق غذاخوری

طرز تهیه پودینگ شیر

مرحله اول

برای تهیه پودینگ شیری در ابتدای کار شیر عسل را به همراه آبلیموی تازه در ظرف مناسبی بریزید سپس شیر را به آرامی به شیر عسل اضافه کنید و با همزن برقی مخلوط کنید.

مرحله دوم

در این مرحله که بافت مواد شیر یکنواخت شد ژلاتین را با آب سرد مخلوط می کنیم سپس بدون هم زدن 5 دقیقه می گذاریم بماند تا بافت ژلاتین پودر شده متخلخل شود.

سطح سوم

حالا ژلاتین را روی حرارت غیر مستقیم بخار کتری حرارت می دهیم تا ذرات ژلاتین حل شود و بافت آن شفاف شود. سپس ژلاتین را به مخلوط شیر اضافه کنید و هم بزنید تا مواد با هم ترکیب و یکدست شوند.

مرحله چهارم

در این مرحله شکل مناسبی را انتخاب می کنیم سپس داخل آن را با کمی روغن مایع چرب می کنیم. سپس مخلوط پودینگ را داخل قالب می ریزیم سپس به مدت 2 ساعت در یخچال می گذاریم تا خودش را بگیرد.

مرحله پنجم

سرگرمی روز پس از گذشت این مدت، شیرپودینگ را از یخچال خارج می کنیم، سپس ظرف مناسبی را انتخاب کرده و پودینگ را به آن برمی گردانیم. در آخر روی پودینگ را با پوست لیموی تازه تزئین کرده و سرو کنید. نوش جان.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا