آشپزی

طرز تهیه پوره گوجه فرنگی +راز خوشمزگی در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

طرز تهیه رب گوجه فرنگی

رب گوجه فرنگی یکی از معروف ترین و ساده ترین ادویه هاست که نقش موثری در خوش طعم شدن برخی غذاها دارد تا آموزش کامل و مرحله به مرحله را ببینید. طرز تهیه رب گوجه فرنگی برای سرگرمی روز همراه باشید

مواد لازم برای رب گوجه فرنگی
گوجه فرنگی 15 کیلوگرم
روغن مایع 5 ملاقه

طرز تهیه رب گوجه فرنگی

مرحله اول

برای تهیه پوره گوجه فرنگی ابتدا گوجه فرنگی ها را خوب بشویید سپس در آبکش بریزید تا آب اضافی آن گرفته شود. سپس سر گوجه ها را با چاقو جدا کرده و به قطعات کوچکتر برش دهید.

مرحله دوم

حالا گوجه ها را داخل غذاساز بریزید و چند بار هم بزنید تا گوجه ها کمی پوره شوند. نکته: گوجه فرنگی ها را زیاد مخلوط نکنید. سپس پوره گوجه فرنگی را در یک تابه بزرگ بریزید.

سطح سوم

حالا تابه را روی اجاق بگذارید و اجازه دهید رب گوجه فرنگی بجوشد تا آب اضافی آن کاملا تبخیر شود. وقتی آب اضافی پوره گوجه فرنگی تبخیر شد، چربی مایع داخل تابه ریخته و سرخ می شود.

مرحله چهارم

حالا رب گوجه را می گذاریم کاملا سرخ شود سپس تابه را از روی حرارت بردارید و دمای آن با دمای محیط یکسان شود. در نهایت پوره گوجه فرنگی را در زیپ درپوش قرار داده و هوای آن را بگیرید.

مرحله پنجم

در آخر پوره گوجه فرنگی را در فریزر می گذاریم تا کاملا یخ بزنند. از رب گوجه فرنگی می توانید در انواع خورش ها و همچنین برای تهیه سس ها استفاده کنید. نوش جان.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا