آشپزی

طرز تهیه چیپس هلو +راز خوشمزگی در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

طرز تهیه چیپس هلو

چیپس هلو یکی از خاص ترین میوه های خشک است که در پاکسازی روده ها نقش موثری دارد، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه چیپس هلو در ادامه مطلب سرگرمی روز همراه باشید

مواد لازم برای چیپس هلو
هلو کافی

طرز تهیه چیپس هلو

مرحله اول

برای تهیه چیپس هلو در منزل، هلوها را بشویید و روی دستمال کاغذی تمیزی قرار دهید تا رطوبت آن گرفته شود. در مرحله بعد هلوها را به صورت ورقه های متوسط ​​برش می دهیم سپس آنها را کف میوه خشک کن می گذاریم.

مرحله دوم

حالا اجازه می دهیم هلوها در میوه خشک کن بمانند تا رطوبت آنها کاملا گرفته شود. توجه داشته باشید که هرچه ورقه های هلو نازک تر باشند، سریعتر خشک می شوند.

سطح سوم

توصیه می شود هلوها را آنقدر نازک نکنید که ترد و خیلی خشک شوند. در صورت عدم وجود خشک کن میوه، یک آبکش بزرگ را به صورت وارونه زیر نور مستقیم خورشید قرار دهید.

مرحله چهارم

حالا ورقه های هلو را روی آبکش می گذاریم و بسته به شدت تابش نور آفتاب، هر از چند گاهی هلوها را زیر و رو می کنیم تا آب میانی کاملا تبخیر شود و هلوها خشک شوند. بهتر است یک ورق آلومینیومی زیر آبکش قرار دهید.

مرحله پنجم

قرار دادن ورق آلومینیومی زیر آبکش از مرطوب شدن مجدد هلوها توسط هوای خنک شب جلوگیری می کند و فرآیند خشک شدن را سرعت می بخشد. برای تهیه چیپس هلو از هلوهای خوش رنگ و سفت استفاده کنید. نوش جان.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا