آشپزی

طرز تهیه کوکی رژیمی +راز خوشمزگی در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

طرز تهیه بیسکویت رژیمی

کوکی رژیمی یکی از انواع کوکی های خوشمزه و ساده است که در تهیه آن از شکر استفاده نمی شود و برای افرادی که رژیم های غذایی خاصی دارند مناسب است، این کوکی خوشمزه بسیار آسان و سریع تهیه می شود و بسیار پر طرفدار است. برای معرفی کامل گام به گام طرز تهیه بیسکویت رژیمی برای سایت آموزشی مفید همراه باشید

مواد لازم برای بیسکویت رژیمی
یک موز متوسط 4 عدد
جو پرک 2.5 فنجان
شکلات تلخ یا کشمش کافی

طرز تهیه بیسکویت رژیمی

مرحله اول

برای تهیه یک کوکی رژیمی خوشمزه ابتدا موزها را پوست بگیرید و در ظرفی بریزید سپس با پرس برقی کاملا له کنید.

مرحله دوم

تعداد موز بستگی به ذائقه و ذائقه شما دارد، اگر واقعا طعم موز را دوست دارید می توانید از موز بیشتری استفاده کنید، چون از شکر استفاده نمی کنید، سعی کنید موز رسیده و سالمی را انتخاب کنید که بافت نرم تری داشته باشد و طعم شیرین تری داشته باشد.

سطح سوم

سپس جو دوسر را کم کم به موز اضافه کرده و با چنگال هم میزنیم تا خمیری که به دست می آید، نه خیلی سفت خشک شود و نه شل و فرم بگیرد و ظاهر آن را خراب کند.

مرحله چهارم

سپس شکلات تلخ را خرد کنید یا از شکلات چیپسی استفاده کنید، بنا به ذائقه خود می توانید به جای شکلات از کشمش استفاده کنید و شکلات یا کشمش را داخل مواد بریزید و مخلوط کنید تا به طور یکنواخت در تمام قسمت های موز پخش شود.

مرحله پنجم

سپس داخل قالب یا قالب فر را با کره یا روغن مایع چرب کنید یا بهتر است کاغذ پخت بچینید و با قاشق یا قاشق بستنی مقداری از مواد را بردارید و فرم دهید و با فاصله کمی در قالب قرار دهید. سعی کنید اندازه باشد

مرحله ششم

سپس سینی را به مدت ده دقیقه در فر از قبل گرم شده قرار دهید و دما را روی 180 درجه سانتیگراد قرار دهید و اجازه دهید شیرینی ها به مدت 25 تا 30 دقیقه بپزند تا طلایی شوند سپس از فر خارج کرده و اجازه دهید خنک شوند.

مرحله هفتم

وقتی کوکی ها کمی خنک شدند و به دمای محیط رسیدند، آنها را از کاغذ فر خارج کرده و در ظرف مناسبی قرار دهید و با کمی عسل یا شکلات صبحانه، پودر پسته، پودر نارگیل، گردو، فندق و خلال بادام یا مقداری موز تزئین کنید. برش ها..

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا