آشپزی

فوت و فن میلک شیک طالبی در سال ۱۴۰۳ که نمی دانید!

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم فوت و فن میلک شیک طالبیو رازهای خوشمزه شدن آن را به شما بگوییم. پیشنهاد می کنیم حتما در ادامه مطلب همراه ما باشید.

هنر میلک شیک خربزه

هنر میلک شیک و تالبی راز یک میلک شیک خربزه خوشمزه و خانگی در سایت سرگرمی روز امیدواریم این مقاله مورد توجه شما قرار گیرد.

میلک شیک خربزه یک نوشیدنی محبوب و منحصر به فرد است که برای فصل گرم تابستان بسیار مناسب است. این شیک خوشمزه و دلپذیر را می توان به راحتی در منزل تهیه کرد و در روزهای گرم تابستان میل کرد. میلک شیک ها به خصوص در آمریکا بسیار محبوب هستند. با شروع فصل گرما، نوشیدن نوشیدنی های خنک مانند میلک شیک خربزه خوشایند است و به خنک شدن بدن و رفع تشنگی کمک می کند. این نوشیدنی که معمولا در کافی شاپ ها یافت می شود را می توان به راحتی در منزل با هزینه کمتر و به روشی سالم تر تهیه کرد. خربزه، میوه ای خوشمزه و آبدار که از اواخر بهار در دسترس است و بیشتر در مناطق گرمسیری رشد می کند، سرشار از ویتامین ها و مواد مغذی است و به تنظیم ضربان قلب و کاهش کلسترول کمک می کند.

مواد لازم برای تهیه میلک شیک خربزه

1 خربزه

1/2 فنجان بستنی

1/2 فنجان شیر

طرز تهیه میلک شیک خربزه

ابتدا خربزه را پوست بگیرید. ترجیحا از خربزه کوچک استفاده کنید. خربزه را تکه تکه کنید و در ظرف در بسته یا کیسه پلاستیکی قرار دهید، سپس حدود یک ساعت در فریزر قرار دهید تا کاملا منجمد شود.

سپس طالبی یخ زده را از فریزر خارج کرده و به غذاساز یا مخلوط کن منتقل کنید. شیر را به آن اضافه کنید و دستگاه را روشن کنید تا در عرض چند ثانیه تمام مواد کاملا مخلوط شده و خربزه به صورت پوره درآید.

در مرحله آخر بستنی وانیلی را به مخلوط اضافه کنید و دوباره برای چند ثانیه دستگاه را روشن کنید تا مخلوط یکدستی به دست آید. به این ترتیب میلک شیک شما با خربزه آماده است. آن را در لیوان سرو کنید و با برش های خربزه تزیین کنید.

هنر میلک شیک خربزه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا