فناوری و تکنولوژی

مشکل شارژ نشدن گوشی اندرویدی و راه حل های آن

خرید فالوور از سایت اینبو

آیا گوشی اندرویدی شما مشکل شارژ دارد؟ این معمولا افراد را گیج و نگران می کند، اما نگران نباشید، راه حل هایی برای این مشکل وجود دارد! این یک مشکل رایج در گوشی های اندرویدی است و معمولا یک راه حل ساده وجود دارد. با ما همراه باشید تا ریشه این مشکل را بیابید و گوشی خود را به حالت عادی برگردانید.

مانند بسیاری از مشکلات فنی، علت مشکلات شارژ می تواند ناشی از عوامل سخت افزاری یا نرم افزاری باشد. اما در گوشی های اندرویدی، شارژر یا پریزهای برق معیوب اغلب علت این مشکل هستند. ممکن است قسمت هایی از شارژر آسیب دیده و از شارژ شدن گوشی جلوگیری کند. همچنین، مشکلات سخت افزاری ممکن است در درگاه شارژ یا سایر اجزای مرتبط باشد. اگرچه نادر است، مشکلات نرم افزاری نیز می تواند علت باشد. ممکن است گوشی مشکل سیستم داشته باشد یا تعداد زیادی برنامه در حال بارگیری باشد.

راه حل های مختلف:

قدم اول همیشه باید ساده ترین راه حل باشد. گوشی خود را خاموش و دوباره روشن کنید و ببینید مشکل حل شده است یا خیر.

ممکن است مشکل از آداپتور یا کابل شارژ شما باشد. از شارژر و کابل دیگری استفاده کنید و ببینید گوشی شارژ می شود یا خیر.

برای اطمینان از ایمن بودن پریز قدیمی از پریز برق قابل اعتماد دیگری استفاده کنید.

گرد و غبار یا کثیفی در درگاه شارژ ممکن است مانع از اتصال صحیح شارژر شود. پورت را با استفاده از خلال دندان یا گوش پاک کن به آرامی تمیز کنید.

اگر مشکل مربوط به نرم افزار است، راه اندازی تلفن در حالت ایمن ممکن است کمک کند. در این صورت برنامه های شخص ثالث غیرفعال می شوند و می توانید بررسی کنید که آیا آنها باعث مشکل شارژ می شوند یا خیر.

اگر گوشی شما روشن نمی شود، ممکن است مشکل از صفحه نمایش باشد و نه باتری. سعی کنید با تلفن تماس بگیرید یا از Find My Device استفاده کنید. اگر تلفن زنگ می زند، مشکل از باتری نیست.

برخی از تلفن ها در صورت ورود آب به داخل آنها، شارژ نمی شوند. گوشی خود را در مکانی خشک و دارای تهویه مناسب قرار دهید تا کاملا خشک شود.

گاهی اوقات خاموش کردن تلفن می تواند به حل مشکل شارژ کمک کند. گوشی خود را خاموش کنید و چند ساعت آن را شارژ کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا