مد و زیبایی

پرطرفدارترین مدل تاپ دامن مجلسی ست و بسیار خاص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

مدل اوج این یک دامن رسمی است

در دنیای مد و لباس، انتخاب لباس برای مراسم های مختلف می تواند تاثیر بسزایی در تصویری که ارائه می دهیم داشته باشد. برای خانم هایی که به دنبال ترکیبی از زیبایی، استایل و راحتی هستند، تاپ مدل لباس یک گزینه ایده آل محسوب می شود. این ست ها در طرح ها و متریال های مختلفی وجود دارند که می توانند مناسبت های مختلف را پوشش دهند.

مدل بالای لباس یک ست شیک است

****

مدل بالا یک دامن رسمی است

****

مدل بالا دامن گیپور بلند

اگر به دنبال لباسی هستید که جوان و در عین حال جذاب باشد، یک تاپ شیک و دامن کوتاه می تواند انتخاب مناسبی باشد. این نوع لباس ها معمولا با رنگ های روشن و طرح های چشمگیر تزیین می شوند و برای مهمانی های نیمه رسمی و دوستانه مناسب هستند. تاپ‌ها می‌توانند شلوار، حلقه دار یا حتی آستین کوتاه باشند و دامن‌ها اغلب طوری طراحی می‌شوند که تا بالای زانو برسند. استفاده از اکسسوری هایی مانند گردنبند و دستبند می تواند جلوه این لباس را دو چندان کند.

مدل بالاتنه دامن

****

تاپ و دامن دخترانه

****

تاپ و دامن اینستاگرام دخترانه

برای شرکت در مجالس مجلل تر، یک دامن رسمی شیک یک انتخاب منحصر به فرد است. این مدل ها اغلب از پارچه هایی مانند ساتن، پارچه ابریشمی یا حتی مخمل ساخته می شوند و طراحی آنها ظرافت خاصی را نشان می دهد. تاپ ها می توانند آستین بلند یا بدون آستین باشند و دامن ها معمولا تا زانو یا بلندتر هستند. افزودن جواهرات و کفش های با کیفیت می تواند ظاهری کلاسیک و در عین حال مدرن به شما بدهد.

مدل بالا دامن گیپور

****

مدل مونتاژ تاپ و دامن زنانه

****

مدل تاپ و دامن بلند شیک

استفاده از پارچه های لم در بالاتنه دامن شب برای کسانی که می خواهند در شب بدرخشند توصیه می شود. این پارچه ها با بازتاب نور می توانند جلوه ای خیره کننده ایجاد کنند. تاپ های توری معمولاً برای برجسته کردن دامن هستند که اغلب پر و بلند هستند. ترکیب این لباس با کیف و کفش مناسب، استایلی مجلل و منحصر به فرد را برای شما به ارمغان می آورد.

تاپ و دامن گیپور مدل بلند

****

مدل تاپ و دامن

****

مدل های تاپ و دامن کوتاه

با توسعه شبکه های اجتماعی، مدل های تاپ و دامن دخترانه که در اینستاگرام دیده می شود به سرعت محبوب شدند. این مدل ها اغلب بسیار مدرن و به روز هستند و با تاکید بر جزئیاتی مانند برش ها، رنگ ها و تزیینات منحصر به فرد طراحی می شوند. استفاده از این مدل ها برای مراسم های دوستانه یا جشن های خانوادگی بسیار مناسب است و قطعا توجه شما را به خود جلب خواهد کرد.

مدل تاپ و دامن کوتاه دیدنی

****

دامن تاپ شیک

****

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا