مد و زیبایی

پرطرفدارترین مدل مانتو برای خانم های مسن و بسیار خاص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

مدل مانتو برای خانم های بالغ

مدل مانتو برای خانم های مسن همیشه چالشی جالب و دلپذیر بوده است. به خصوص زمانی که سن به 50 سال می رسد و انتخاب یک پالتو شیک و مناسب اهمیت بیشتری پیدا می کند. در این مقاله می خواهم در مورد مانتوهایی صحبت کنم که مناسب افراد مسن و چاق هستند که برای سنین 50 سال به بالا طراحی شده اند و به پیرزن های ایرانی کمک می کنند همیشه شیک و آراسته به نظر برسند. مانتوهایی که در مجالس زیبا به نظر می رسند و برای استفاده روزمره راحت هستند. به طور خلاصه، یک مدل پالتو برای خانم های مسن که همه این ویژگی ها را داشته باشد، یک گنج واقعی است!

مدل مانتو حاج مجلسی

****

مدل مانتو حاج خانمی

****

مدل مانتو برای سالمندان ایرانی

خب، اولین چیزی که باید به آن توجه کنیم، انتخاب مانتویی است که مناسب افراد بزرگسال و چاق باشد. این مدل های مانتو در وهله اول باید راحتی را فراهم کنند. یعنی از مواد نرم و سبکی استفاده می شود که پوست را تحریک نمی کند و آن را خفه نمی کند. مدل مانتو برای خانم های مسن باید طوری باشد که حرکات را محدود نکند و در عین حال ظاهری شیک داشته باشد. مثلا مانتوهایی با یقه باز و یقه باز انتخاب های خوبی هستند. این مدل ها گردش هوای خوبی را فراهم می کنند و به سالمندان کمک می کنند تا راحت تر حرکت کنند.

مدل مانتو بزرگسالان

****

مدل مانتو 50 ساله

****

مدل مانتو برای بزرگسالان و افراد چاق

نکته دیگری که باید به آن توجه کنید، انتخاب رنگ مناسب است. برای افراد چاق، رنگ های تیره مانند مشکی، آبی تیره و قهوه ای تیره می توانند انتخاب خوبی باشند زیرا این رنگ ها به طور طبیعی بدن را لاغرتر نشان می دهند. البته اگر از این رنگ ها خسته شده ایم می توانیم از رنگ های ملایم تری مثل خاکستری یا بژ هم استفاده کنیم که ظاهر را به خوبی نشان می دهد.

مدل مانتو جدید بزرگسالان

****

مدل مانتو برای خانم های دهه چهل

****

مدل مانتو برای سالمندان

وقتی 50 ساله می شویم دیگر خبری از مدل های جوان پسند و پر زرق و برق نیست و باید به دنبال مانتوهایی باشیم که علاوه بر شیک بودن، مناسب سن ما باشد. مدل مانتو برای خانم های مسن در این سن باید به گونه ای باشد که شخصیت و وقار ما را به خوبی نشان دهد. برای این منظور می توانیم از مانتوهایی با طرح کلاسیک و ساده استفاده کنیم. مثلا مانتوهایی با یقه گرد یا یقه برگردان، دکمه های ساده و برش های کلاسیک خیلی خوب به نظر می رسند.

مدل مانتو برای خانم های جدید بالغ

****

مدل مانتو برای خانم های مسن

****

مدل مانتو برای خانم های مسن زیبا

مانتو حاج خانمی مجلسی برای خانم های سالخورده ای که دوست دارند همیشه در مجالس و مهمانی ها بدرخشند، انتخابی عالی است. این مدل روپوش ها معمولا از پارچه های رسمی مانند ساتن، کرپ و یا حتی مخمل دوخته می شوند و دارای تزیینات خاصی مانند گلدوزی، سنگ دوزی یا مروارید دوزی هستند که جلوه ای خاص و مجلل به آنها می دهد. لباس زنانه حج علاوه بر شیک بودن باید راحت باشد تا در مهمانی بدون احساس ناراحتی پوشیده شود.

مدل مانتو برای خانم های مسن شیک پوش

****

مدل مانتو برای خانم های بالغ

****

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا