سبک زندگی

چیدمان ظروف در کابینت ها یک هنر است

خرید فالوور از سایت اینبو

در هر خانه ای , تمامی ظروف پذیرایی در آشپزخانه و درون کابینت ها و کنسول نگه داری می شود . این که شما این ظرف ها را چطور در کابینت ها جای دهید, یک هنر است. ( چیدمان ظروف)

اگه آشپزخانه ی منزل شما دارای فضای زیاد و کابینت های زیادی باشد , برای چیدمان ظروف و نگه داری ظروف دیگر همچنین سرویس های پخت و پز مانند قابلمه ها , نگران کمبود فضا نخواهید بود. از طرف دیگر بسیاری از افراد منزل شان دارای آشپزخانه ی کوچک و کابینت های کمی است .

روش های مناسب برای نظم دادن به آشپزخانه :

قرار دادن اجسام در موقعیت مناسب :

یکی از راهکار های ساده برای چیدمان بهتر لوازم آشپزخانه, قرار دادن وسیله ها در جایگاه مناسب به خودشان هست. نیاز است که لوازمی را در کنار هم قرار دهید که با هم همخوانی داشته باشند. زمانی که این مورد را رعایت کنید, دسترسی به لوازم و وسایل برای خودتان نیز آسان تر خواهد شد .

لوازم را دسته بندی کنید :

دسته بندی کردن لوازم آشپزخانه یکی دیگر از روش هایی است که در چیدمان به شما کمک زیادی خواهد داشت. به طور مثال تمامی ظروف پخت پز و سرویس های قابلمه را در یک جا نگه داری کنید. ادویه جات و موارد مصرفی را به دور از حرارت در یک کابینت قرار دهید. تمامی لیوان ها و فنجان ها را در یک کابینت قرار دهید . برای چیدمان فنجان ها می توانید از لوازم نظم دهنده کابینت مانند راف نظم دهنده کابینت که تولید شرکت سالوت می باشد استفاده کنید .

استفاده از جاظرفی های رومیزی :

از دیگر روش های نظم دادن به ظرف ها, لیوان ها و پیاله ها , استفاده از جاظرفی در مدل های متفاوت می باشد. شما می توانید از جا ظرفی های رومیزی , جاظرفی یک طبقه و دوطبقه , جای ظرفی های تاشو برای قرار دادن این لوازم کمک بگیرید.

برای خرید یک جاظرفی به مواردی مانند کاربردی بودن, ضدزنگ بودن, و گارانتی توجه داشته باشید. تولیدی بازرگانی سالوت یکی از برترین تولیدکنندگان جاظرفی در تنوع بالا می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا