فناوری و تکنولوژی

آپدیت HyperOS به تبلت شیائومی پد 5 رسید

خرید فالوور از سایت اینبو

شیائومی پس از اعلام HyperOS خبرهای زیادی منتشر کرد. در مقایسه با MIUI 14، رابط HyperOS برنامه های سیستمی اصلاح شده، برخی بهبودهای عملکرد و سیستم عامل اندروید 14 را ارائه می دهد.

در حالی که کاربران مشتاقانه منتظر HyperOS هستند، تعدادی از دستگاه ها قبلاً به روز رسانی جدید را دریافت کرده اند. شیائومی پد 5 اکنون به‌روزرسانی HyperOS را در بازار جهانی دریافت می‌کند. این به روز رسانی که برای اولین بار در چین منتشر شد، به تدریج در مناطق دیگر نیز منتشر خواهد شد.

آپدیت HyperOS سری تبلت پد 5 شیائومی پیشتر در چین منتشر شد. اکنون این تبلت فوق العاده شروع به دریافت به روز رسانی جدید در بازار جهانی کرده است. آپدیت HyperOS دارای شماره ساخت OS1.0.1.0.TKXMIXM است و حجم آن 1.6 گیگابایت است. HyperOS که در ابتدا برای Mi Pilots در دسترس بود، انتظار می‌رود در هفته‌های آینده در دسترس همه کاربران قرار گیرد.

اگر اشکالی پیدا شود، شیائومی ممکن است به‌روزرسانی را متوقف کند، به این معنی که آزمایش HyperOS جدید ممکن است زمان زیادی طول بکشد. هر اتفاقی که بیفتد، HyperOS عالی به نظر می‌رسد و بعید است که به‌روزرسانی پد 5 دارای اشکالات اساسی باشد.

این به این دلیل است که تبلت HyperOS مبتنی بر اندروید 13 دریافت کرده است. این آخرین به روز رسانی رابط کاربری اصلی برای شیائومی پد 5 خواهد بود. پس از مدت زمان مشخصی، انتظار می رود سازنده دستگاه پشتیبانی از به روز رسانی تبلت را متوقف کند. .

شیائومی یک شرکت چندملیتی چینی است که در طراحی، توسعه و فروش گوشی‌های هوشمند، نرم‌افزار موبایل، لوازم الکترونیکی مصرفی، لوازم خانگی و گجت‌ها تخصص دارد. این شرکت در سال 2010 توسط لی جون تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در پکن قرار دارد.

شیائومی به ارائه محصولات باکیفیت با قیمت های مقرون به صرفه معروف است. این شرکت به سرعت رشد کرده است و در حال حاضر یکی از بزرگترین تولید کنندگان گوشی های هوشمند در جهان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا