فناوری و تکنولوژی

آیفون SE 4 اپل چه زمانی عرضه می شود؟

خرید فالوور از سایت اینبو

بیش از دو سال از عرضه نسل سوم آیفون SE اپل می گذرد و شایعات در مورد مدل جدید همچنان به گوش می رسد. آخرین اخبار از روزنامه The Information منتشر شده است که امروز گزارش داد که اپل قصد دارد در بهار 2025 یک آیفون SE جدید با طراحی مشابه آیفون 14 استاندارد عرضه کند.

اگر این شایعه صحت داشته باشد، آیفون SE بالاخره Face ID خواهد داشت. یک سوراخ به جای Touch ID و یک دکمه Home به همراه یک صفحه نمایش بزرگتر 6.1 اینچی. از دیگر شایعات در مورد آیفون SE جدید می توان به پورت USB-C و دکمه اکشن اشاره کرد.

بر اساس این گزارش، همانطور که انتظار می رفت، آیفون SE جدید گزینه «ارزان تر» در خط تولید آیفون باقی خواهد ماند. آیفون SE فعلی از 429 دلار در ایالات متحده با 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی شروع می شود و سایر ویژگی های کلیدی شامل صفحه نمایش 4.7 اینچی، تراشه A15 Bionic، پشتیبانی از 5G، دوربین پشتی تک لنز 12 مگاپیکسلی و پورت لایتنینگ است.

در خبری دیگر، اپل پیش از این در مراسمی از نسل جدید آیپد ایر و آیپد پرو رونمایی کرده بود. غول فناوری کوپرتینویی همچنین از قلم جدیدی برای تبلت ها با نام Apple Pencil Pro خبر داد.

در مقایسه با نسل دوم که در سال 2018 عرضه شد، ویژگی‌های بیشتری دارد و به‌روزرسانی‌های بسیار مورد نیاز را دریافت می‌کند. این امر جدیدترین محصول را برای حرفه ای های خلاق ایده آل می کند.

Apple Pencil Pro زبان طراحی مشابه قلم نسل قبلی این شرکت را حفظ کرده است. دارای روکش مات و یک طرف صاف است که می توان آن را به صورت مغناطیسی به کناره iPad متصل کرد. قبل از اینکه به مشخصات بپردازیم، این لوازم جانبی با نسل جدید آیپد پرو با پردازنده M4 و iPad Air مبتنی بر M2 سازگار است.

باید منتظر جزئیات بیشتر باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا