فناوری و تکنولوژی

اتریوم و بیت کوین با افزایش ETF سرمایه گذاران اتر افزایش می یابند

خرید فالوور از سایت اینبو

اتر این در حالی بود که به سمت بزرگترین افزایش دو روزه خود در نزدیک به دو سال گذشته افزایش یافت بیت کوین روز سه‌شنبه، در بحبوحه گمانه‌زنی‌ها در مورد نتیجه درخواست ایالات متحده برای ETFهایی که دومین ارز دیجیتال بزرگ جهان، Bبالاترین سطح رسید

اتر که زیربنای شبکه بلاک چین اتریوم است، پس از جهش 13.7 درصدی در روز سه شنبه، 4.4 درصد دیگر در روز افزایش یافت و به 3650 دلار رسید.

بیت کوین، برترین ارز دیجیتال، آخرین بار با 2 درصد افزایش به 70,850 دلار رسید که حدود 4 درصد کمتر از بالاترین قیمت مارس 73,803.25 دلار بود.

به گزارش Airtime، تنظیم کننده بازار ایالات متحده قرار است در این هفته حکمی را در مورد برخی از برنامه های ETF اسپات اتر صادر کند. تحلیلگران و سرمایه گذاران گفتند که جهش روز سه شنبه به دلیل شایعات تایید نشده مبنی بر اینکه ممکن است کمیسیون اوراق بهادار و آتی (SEC) محصولات را پس از اینکه سرمایه گذاران قبلاً فرض کرده بودند رد می شوند، تأیید کند، بود.

بیت کوین در اوایل سال جاری پس از تصویب چندین ETF بیت کوین توسط SEC که شاهد ورود میلیاردها دلار بود، افزایش یافت.

بیشتر در سال 2024 بیت کوین 67 درصد افزایش یافت این در حالی است که اتر در حال حاضر با افزایش 60 درصدی عقب مانده است.

تایید واقعی بعید است، اما هرگونه راهنمایی در مسیر پذیرش احتمالی گام بزرگی به جلو خواهد بود.

VanEck، ARK Investment Management و هفت ناشر دیگر فهرست می شوند ETF ها امتیازات اتر در SEC ثبت می شود. SEC به ترتیب تا 23 و 24 می فرصت دارد در مورد پرونده های VanEck و ARK که در خط مقدم هستند تصمیم گیری کند.

SEC فوراً به درخواست ایمیلی برای نظر ارسال شده خارج از ساعات کاری ایالات متحده در اوایل سه شنبه پاسخ نداد.

پس از آن که داده ها نشان داد کاهش تورم ایالات متحده باعث افزایش دارایی های ریسک شده، بازارهای کریپتو شاهد افزایش دیگری در هفته گذشته بودند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا