فناوری و تکنولوژی

اسیران «همستر»؛ جدیدترین ابداع‌ها برای درآمدزایی بیشتر

خرید فالوور از سایت اینبو

حتماً عکس‌ها و ویدیوهایی را در شبکه‌های اجتماعی دیده‌اید که افراد در هر سنی روی یک همستر در گوشی هوشمند خود کلیک می‌کنند. طبق ادعای سازنده این بازی، کاربران با ساختن چیزی که در نهایت به پول تبدیل می شود، سکه های بیشتری کسب خواهند کرد، قولی که هنوز مشخص نیست و باعث شده بسیاری از افراد به اکانت تلگرام خود بازگردند. از آنجایی که سریع‌تر کلیک کردن، سکه‌های بیشتری جمع‌آوری می‌کند، برخی ترفندهایی برای افزایش سرعت پیدا کرده‌اند.

به گزارش سرگرمی روز، در اینجا صرفا جهت اطلاع به برخی از ترفندهای بازیکنان ایرانی می پردازیم.

دوستان را دعوت کنید

کاربران اخیرا متوجه شده اند که می توانند با دعوت از دوستان تلگرامی خود به بازی از طریق برنامه ارجاع، سکه های بیشتری کسب کنند. این به معنای زمان کمتر و سکه های بیشتر است. اگر اخیراً با تعداد زیادی از دوستان خود مواجه شده اید که دوباره به تلگرام پیوسته اند، یکی از دلایل آن همین است. اگرچه این روش شبیه ترفند شرکت های هرمی است که سابقه خوبی ندارند، اما توانست نظر بسیاری را به خود جلب کند.

استفاده از تقویت کننده ها

بازیکنان ایرانی از بوسترهای ارائه شده در بازی برای افزایش سرعت جمع آوری سکه استفاده می کنند. این پیشرفت ها شامل افزایش بهره وری اشتراک و افزایش محدودیت های انرژی است.

اجرای ماموریت های ویژه

این بازی دارای ماموریت های ویژه ای است که از طریق آن بازیکنان می توانند سکه های اضافی کسب کنند. این ماموریت ها به بازیکنان این امکان را می دهد که با انجام وظایف خاص، جوایز بیشتری کسب کنند.

کلیک خودکار

نرم افزارهایی هستند که یک کنترل پنل در کنار صفحه گوشی ایجاد می کنند که از طریق آن در هر میلی ثانیه 40 کلیک انجام می شود.

تغییر آب و هوا

برخی از کاربران باهوش فناوری اطلاعات موفق شده اند با دستکاری تاریخ و زمان در گوشی های هوشمند خود تعداد سکه های خود را افزایش دهند.

مراقب هکرها باشید

حسین دلیریان سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی در یکی از شبکه های اجتماعی نسبت به هک شدن اکانت افراد در بازی همستر هشدار داد. وی نوشت: روش جدید استخراج ارز دیجیتال با استفاده از بازی به بستری مناسب برای هکرها و سارقان تبدیل شده است. افرادی که در این بازی ها شرکت می کنند باید مراقب اطلاعات و حساب های خود باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا