اخبار روز

اقامت کودکان ۲ تا ۱۲ سال نیم‌بهاست

خرید فالوور از سایت اینبو

مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری در نامه ای به سایت ها و سامانه های رزرواسیون مراکز اقامتی آخرین دستورالعمل معاونت گردشگری در نوروز 1403 را ابلاغ کرد.

به گزارش سرگرمی روز، یحیی نقی زاده محجوب، در نامه های جداگانه ای به شرکت های خدمات مسافرتی و گردشگری و مراکز رزرواسیون هتل و اقامتگاه در کشور، توضیحات و هشدارهایی را در خصوص اجرای آیین نامه رزرو اقامتگاه ارائه کرد که بر این اساس تاکید شد: هرگونه اضافه شارژ اقامتی. و فروش در سایت های رزرواسیون با هر عنوانی بالاتر از قیمت مصوب ابلاغی به امکانات گردشگری “ممنوع” است.

در این اطلاعیه همچنین آمده است: مشتریان در هنگام استفاده از خدمات اضافی اماکن گردشگری حق انتخاب داشته باشند و مدت اقامت و همچنین مکان رزرو خود را اعم از مذاکره مستقیم با واحد و یا از طریق خدمات دفاتر مسافرتی و گردشگری تعیین کنند. در خصوص تهیه بسته مسافرتی اقدام می کند، مجاز به تحمیل فروش اقامتگاه در قالب بسته خدمات به مشتریان و یا اعمال شرط حداقل مدت اقامت در سامانه خود نمی باشد.

در صورت انصراف مسافر از سفر، سیستم فروش یا رزرو باید طبق دستورالعمل یا توافقی کنسلی که قبل از پرداخت توسط مسافر مشاهده و تایید شده است عمل کند تا هزینه دریافتی پس از کسر کسورات مشخص شده را حداکثر در مدت 48 بازگرداند. ساعت ها.

بر اساس دستورالعمل قیمت گذاری سایت های گردشگری و بخشنامه های مربوطه، قیمت اقامت برای کودکان زیر 2 سال در تمامی مراکز اقامتی رایگان و برای کودکان 2 تا 12 سال “نیم بها” محاسبه می شود. انجام مراحل مشخص شده در سامانه رزرواسیون الزامی است.

همچنین فروش تخت اضافه به قیمت سایر تخت ها ممنوع می باشد. واحد تجاری متعهد می شود در سامانه های خود نسبت به تعریف تخت اضافه و تعیین قیمت آن مطابق تعرفه مندرج در فهرست تعرفه مصوب اقدامات لازم را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا