فناوری و تکنولوژی

الگوریتم اینستاگرام تغییر می‌کند

خرید فالوور از سایت اینبو

اینستاگرام اعلام کرده است که در حال تغییر الگوریتم خود است تا محتوای اصلی حتی برای تولیدکنندگان محتوای کوچک بیشتر دیده شود.

به گزارش دیجیاتو، اینستاگرام اعلام کرد که در تلاش است تا سیستم رتبه بندی محتوای خود را “اصلاح” کند تا حساب های دارای فالوور کمتر بتوانند محتوای خود را راحت تر به دست کاربران برسانند. در توضیحات این شرکت آمده است:

«برای مدت طولانی، به دلیل نحوه رتبه‌بندی محتوا، پست‌های تولیدکنندگان با فالوورهای بیشتر و کسانی که محتوای دیگران را مجدداً منتشر می‌کردند، بیشتر به کاربران توصیه می‌شد تا تولیدکنندگان کوچک محتوایی که برای اولین بار برای اولین بار انجام می‌شدند. ما فکر می‌کنیم که اصلاح این مکانیسم بسیار مهم است تا همه تولیدکنندگان محتوا از فرصت برابر برای دستیابی به مخاطبان جدید برخوردار شوند.»

تغییرات الگوریتم اینستاگرام;  به محتوای دست اول کمک کنید و به ارسال مجدد محتوا رسیدگی کنید

الگوریتم اینستاگرام چه تغییری خواهد کرد؟

هنوز دقیقاً مشخص نیست که چگونه سیستم توصیه محتوای اینستاگرام می‌تواند برابری را افزایش دهد، اما این شرکت می‌گوید الگوریتم آن دیگر اولویت بیشتری به حساب‌هایی با فالوورهای بیشتر نمی‌دهد: «محتوای واجد شرایط… صرف نظر از اینکه کاربر حسابی که پست را ارسال کرده است یا خیر. دنبال می کند “چه این کار را انجام دهد یا نه، برای گروه کوچکی از مخاطبانی که فکر می کنیم این محتوا را دوست دارند نشان داده می شود.”

سپس با تعامل این مخاطبان با محتوای مرتبط، ویدیوهایی که بهترین عملکرد را دارند به گروه بزرگتری از مخاطبان نشان داده می‌شوند، سپس بهترین‌ها در میان آنها دوباره برای گروه بزرگ‌تری نشان داده می‌شوند و این روند ادامه می‌یابد.

اینستاگرام می گوید این تغییر در ماه های آینده برای همه کاربران در دسترس خواهد بود. بنابراین احتمالاً مدتی طول می کشد تا همه سازندگان محتوا اثر را ببینند.

تغییرات الگوریتم اینستاگرام;  به محتوای دست اول کمک کنید و به ارسال مجدد محتوا رسیدگی کنید

اما تغییر برای تشویق پست های اصلی یا دست اول سریعتر اجرا می شود. اینستاگرام می‌گوید که حلقه‌هایی که مجدداً ارسال می‌شوند، در صورتی که دقیقاً یکسان باشند، با کلیپ «اصل» در پیشنهادات جایگزین می‌شوند. حساب‌هایی که ریل‌ها را دوباره ارسال می‌کنند، برچسبی نیز دریافت می‌کنند که خالق اصلی محتوا را مشخص می‌کند. البته افرادی که محتوا را به شکل قابل توجهی تغییر می دهند، مانند افزودن صدا به آن یا واکنش به کلیپ ها و یا تبدیل آنها به میم با تغییرات چشمگیر، از این قاعده مستثنی خواهند بود.

کاربرانی که صرفاً محتوای دیگران را بازنشر می کنند در صورت تکرار این رفتار با شدت بیشتری برخورد خواهند کرد. اینستاگرام می گوید که اگر این افراد 10 یا بیشتر پست محتوای اصلی را در یک دوره 30 روزه نداشته باشند، به طور کلی پست های آنها را توصیه نمی کند.

تغییرات فعلی در حال حاضر فقط در بخش ریل اعمال می شود و در سایر پست ها اعمال نخواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا