سبک زندگی

امید به زندگی زنان در کدام کشور بیشتر است؟

خرید فالوور از سایت اینبو

در این نمودار، بر اساس داده های جمع آوری شده توسط صندوق مشترک المنافع، امید به زندگی در بدو تولد را برای زنان در طیفی از کشورهای پردرآمد نشان داده ایم.

به گزارش روزیاتو، این نمودار نشان می دهد که امید به زندگی زنان در ایالات متحده حداقل دو سال کمتر از کشورهای مشابه است، علیرغم اینکه این کشور هزینه بیشتری برای مراقبت های بهداشتی می کند.

امید به زندگی زنان در کدام کشور بیشتر است؟

داده ها و نکات کلیدی

ارقام استفاده شده برای ایجاد این نمودار در جدول زیر آمده است. در دسترس بودن داده ها در مورد امید به زندگی در بدو تولد متفاوت است و به شرح زیر است:

امید به زندگی زنان در کدام کشور بیشتر است؟

2020 (انگلیس)

2021 (کانادا، کره جنوبی، نیوزیلند)

2022 (استرالیا، آلمان، ژاپن، نروژ)

2023 (فرانسه، هلند، سوئد، سوئیس)

امید به زندگی را می توان به عوامل متعددی از جمله استاندارد زندگی، سبک زندگی، کیفیت آموزش و دسترسی به خدمات بهداشتی نسبت داد.

بر اساس سایر داده های جمع آوری شده توسط صندوق مشترک المنافع، به نظر می رسد دسترسی و مقرون به صرفه بودن یک مسئله مهم در ایالات متحده باشد.

به عنوان مثال، در میان کشورهای پردرآمد، زنان آمریکایی بیشترین احتمال را دارند که در پرداخت صورت‌حساب‌های پزشکی خود با مشکل مواجه شوند و همچنین به دلیل هزینه زیاد، از مراقبت‌هایی که نیاز دارند چشم‌پوشی می‌کنند.

موضع استثنایی آمریکا در مورد این اقدام احتمالاً به دلیل تعداد زیاد زنان در سن کار است که فاقد بیمه درمانی هستند. نزدیک به 10 میلیون نفر، و همچنین پرداخت های مشترک بالا، بیمه مشترک و فرانشیزهای قابل توجهی که بسیاری از زنان آمریکایی که در طرح های بهداشت تجاری ثبت نام کرده اند، هنگام مراجعه به مراقبت با آن مواجه هستند.

اطلاعات بیشتر از صندوق مشترک المنافع نشان می دهد که 14 درصد از زنان آمریکایی فاقد بیمه درمانی هستند و این تعداد در میان اسپانیایی ها به 26 درصد می رسد.

کانادا، نیوزلند و نروژ در رده متوسط ​​قرار دارند. به همین دلیل مهاجرت به این کشورها به خصوص کانادا افزایش یافته است. هلدینگ نیلگام سفر یکی از بهترین ها در اخذ ویزای توریستی کانادا می باشد. شما می توانید با اخذ ویزای کانادا به این کشور سفر کنید و از شرایط خود برای تبدیل ویزای خود به کار یا تحصیل و اخذ اقامت کانادا استفاده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا