فناوری و تکنولوژی

اپل واچ سری ۱۰ فقط فشار خون بالا را هشدار خواهد داد

خرید فالوور از سایت اینبو

اپل واچ سری 10 می تواند فشار خون را کنترل کرده و به صورت محدود به کاربر هشدار دهد.

به گزارش دیجیاتو و به نقل از بلومبرگ; ظاهرا اپل در حال کار بر روی توسعه نسخه جدیدی از ساعت هوشمند خود با قابلیت اندازه گیری فشار خون است. اما طبق اطلاعات غیر رسمی در مورد آن، اپل واچ سری 10 می تواند فشار خون را به صورت محدود کنترل کند.

یک گزارش جدید ادعا می کند که یک ویژگی نظارت بر فشار خون به اپل واچ سری 10 اضافه می شود، اما این ویژگی قادر به نمایش دقیق فشار خون کاربر نیست، بلکه تنها در صورت بالا بودن فشار خون به کاربر هشدار می دهد. . در این صورت، نسخه جدید ساعت هوشمند اپل تنها می تواند برای ردیابی فشار خون بالا و افرادی که مبتلا به دیابت یا بیماری هایی هستند که باعث فشار خون می شوند، موثر باشد.

ویژگی نظارت بر فشار خون اپل واچ سری 10 چه چیزی را در اختیار کاربران قرار می دهد؟

مارک جرمن، خبرنگار بلومبرگ در آخرین گزارش خود می گوید که همه نشانه ها حاکی از آن است که اپل واچ جدید پاییز امسال با ویژگی فشار خون وارد بازار می شود. با این حال، این ویژگی ممکن است خوانش دقیق فشار خون را ارائه نکند.

گارمن می گوید اپل واچ جدید که احتمالاً اپل واچ X نام دارد، دارای یک حسگر سخت افزاری جدید است که می تواند روند فشار خون را تشخیص دهد. این سنسور احتمالاً فقط می تواند کاربران را از افزایش فشار خون آگاه کند، اما خوانش دقیق فشار خون را ارائه نمی دهد.

با توجه به اینکه این قابلیت با سنسور جدید کار می کند، در نتیجه نمی توان قابلیت نظارت بر فشار خون را به مدل های قبلی اپل واچ اضافه کرد. یکی دیگر از پیشرفت های شنوایی نسل جدید ساعت هوشمند اپل، نظارت بر آپنه خواب است.

گزارش‌های متعددی از بلومبرگ که مربوط به اواخر سال 2023 است، ادعا کرده است که اپل واچ در سال 2024 شامل نظارت بر فشار خون می‌شود. آخرین گزارش مارک گارمن در مورد قابلیت‌های این ساعت هوشمند پس از عرضه آن در پاییز امسال توضیحی نداده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا