فناوری و تکنولوژی

اگر شارژر آیفون شما کُند باشد، iOS ۱۸ هشدار می‌دهد

خرید فالوور از سایت اینبو

iOS 18 به تازگی برای دستگاه های سازگار منتشر شده است. این نسخه شامل تغییرات قابل توجهی در وضعیت باتری و تنظیمات شارژ آیفون است. به عنوان مثال، iOS 18 اخیراً به شما هشدار داده است که شارژر شما خیلی کند است.

به گزارش دیجیاتو، آپدیت جدید سیستم عامل آیفون، کنترل های جدیدی را به بخش باتری اضافه می کند. به عنوان مثال، iOS 18 هر زمان که از شارژر کم مصرف استفاده می کنید به شما هشدار می دهد. در واقع این سیستم عامل نوتیفیکیشن جدید “Slow Charer” را به قسمت باتری برنامه تنظیمات آیفون اضافه کرده است که در صورت استفاده مداوم از شارژر کند نمایش داده می شود.

اگر شارژر آیفون شما کند باشد، iOS 18 به شما هشدار می دهد

در حال حاضر مشخص نیست که چه سرعتی شارژ می‌تواند اخطار «شارژ آهسته» را در iOS 18 ایجاد کند. زیرا می تواند به باتری آیفون شما آسیب برساند.

به نظر می رسد اپل با این هشدار می خواهد کاربران آیفون را به استفاده از شارژر اصلی یا باکیفیت ترغیب کند.

اگر شارژر آیفون شما کند باشد، iOS 18 به شما هشدار می دهد

کنترل شارژ باتری در سیستم عامل iOS 18

این نسخه از سیستم عامل آیفون علاوه بر هشدار در مورد کندی شارژر، دارای چندین ویژگی مفید دیگر در بخش مدیریت باتری است. این نسخه اکنون به شما امکان می دهد محدودیت شارژ آیفون خود را روی 85٪، 90٪ یا 95٪ تنظیم کنید. این مقادیر به حد 80 درصد قبلی اضافه می شود. مانند بسیاری از گوشی های دیگر، آیفون نیز به شما این امکان را می دهد که شارژ را تا حد مشخصی محدود کنید تا عمر باتری آیفون شما بیشتر بماند.

اگر شارژر آیفون شما کند باشد، iOS 18 به شما هشدار می دهد

در حالی که آپدیت جدید مجموعه ای از ویژگی های جدید و متنوع را برای کاربر به ارمغان می آورد، هنوز خبری از هوش مصنوعی خود اپل نیست. ظاهرا این ویژگی مهم در آپدیت آتی iOS 18.1 در دسترس خواهد بود. در پایان باید اشاره کنیم که این سیستم عامل قابل نصب بر روی آیفون 15، 14، 13، 12، 11، XS، XR و آیفون SE (نسل دوم به بعد) می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا