فناوری و تکنولوژی

این تویوتا مصداق بارز “فلفل نبین چه ریزه” است!

خرید فالوور از سایت اینبو

تویوتا کرولا GR یکی از جذاب ترین هاچ بک های موجود در بازار است که عملکرد عالی و ظاهری تهاجمی ارائه می دهد.

با این حال، برای مالکانی که می‌خواهند خودروهایشان بیشتر متمایز شود، چند قطعه جدید از Varis برای پوشش این موضوع وجود دارد.

این تویوتا یک نمونه بارز است

قطعات Varis را می توان از طریق Bullet Automotive در ایالات متحده یا مستقیماً از Varis در آمریکای شمالی سفارش داد.

همه تغییرات از جلوی خودرو شروع می شود، جایی که واریس یک اسپلیتر فیبر کربنی را با قیمت 1695 دلار معرفی کرد.

این تویوتا یک نمونه بارز است

اگرچه این عدد زیاد است، اما این اسپلیتر ظاهر تهاجمی تری به خودرو می دهد. مجموعه ای از توربولاتورها/پره های جلو در سپر جلو با قیمت 645 دلار موجود است که نویدبخش کاهش درگ و افزایش نیروی رو به پایین است.

کناره های کرولا GR با 2295 دلار (معادل 140 میلیون تومان) با لوازم جانبی فیبر کربن قابل ارتقا است. سایر ارتقاءها شامل دیفیوزر عقب فیبر کربنی 845 دلاری، محافظ حرارتی 335 دلاری لوله اگزوز و پوشش صدا خفه کن 695 دلاری است.

دو ارتقای قابل توجه بال عقب قابل تنظیم فیبر کربنی 1895 دلاری و کاپوت جلو فیبر کربنی 2995 دلاری است. هر دو بخش تاثیر زیادی بر ظاهر کرولا GR دارند. البته این قطعات برای صاحبان 7-8 ماه زمان می برد.

این تویوتا یک نمونه بارز است

واریس هیچ تغییر فنی در کرولا GR ارائه نمی دهد، اگرچه این خودرو به اندازه ای قدرتمند است که نیازی به تقویت نداشته باشد. این خودرو از موتور 1.6 لیتری سه سیلندر توربوشارژ با حداکثر قدرت 300 اسب بخار و گشتاور 400 نیوتن متر بهره می برد. این موتور منحصراً به گیربکس شش سرعته دستی و سیستم چهار چرخ متحرک متصل می شود.

منبع: سرگرمی روز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا